E-kereskedelmi rendelésfeldolgozás, értékesítési és informatikai megoldások a Nitehug Kft. webshopján keresztül

Prédli Ágnes (2023) E-kereskedelmi rendelésfeldolgozás, értékesítési és informatikai megoldások a Nitehug Kft. webshopján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of E-kereskedelmi rendelésfeldolgozás, értékesítési és informatikai megoldások a Nitehug Kft. webshopján keresztül.pdf] PDF
E-kereskedelmi rendelésfeldolgozás, értékesítési és informatikai megoldások a Nitehug Kft. webshopján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_Predli Agnes_J16ES4 .pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_Predli Agnes_J16ES4 .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (153kB)
[thumbnail of PredliAgnes_Zarodolgozat_biralat.pdf] PDF
PredliAgnes_Zarodolgozat_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (545kB)
[thumbnail of Prédli Ágnes.pdf] PDF
Prédli Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)

Absztrakt (kivonat)

Tanulmányom célja arrairányult, hogy megértsük milyen hatékonysággal kezelhetik a vállalatok azüzleti folyamataikat a versenyelőny megszerzése érdekében, és az informatikairendszerek hogyan segítenek ebben. A kutatásomban a kérdések meghatározására,szakirodalom és vállalati adatok elemzésére, valamint saját tapasztalataimratámaszkodtam. Az első fejezetben áttekintettük az üzleti folyamatok fogalmát ésjelentőségét, és rámutattunk arra, hogy azok hatékony kezelése nélkül nehézversenyelőnyre szert tenni a piacon. Bemutattam az értékteremtési folyamatokat,melyek elengedhetetlenek bármilyen vállalkozás életében. Majd részleteztem arendelésfeldolgozás módszereit, valamint azt, hogy miként lehet a folyamatokatminél hatékonyabban és rugalmasabban kezelni. Említést tettem az e-kereskedelemtörténetéről, valamint jellemzőiről. Megismerheti az olvasó egy vállalatértékesítési megoldásait, valamint a közösségi média kapcsolatát akár azértékesítéssel, akár a rendelésfeldolgozással kapcsolatban. Rámutattam aze-kereskedelem egyik legfontosabb informatikai hátterére, a webshop-ra, melynekkifejtettem több lehetséges változatát, valamint érintettem néhány fontosrendszert, amelyek szorosan kapcsolódhatnak például egy webáruházhoz és segítika vállalati ügyfélkezelést, valamint a cég hatékonyabb működését. A másodikrészben a Nitehug Kft-n keresztül mutattam be, hogy a fenti folyamatok avalóságban miként működtethetők. Megismerhettük, hogy a részben vagy teljesenautomatizált folyamatok segítségével, akár egy szermély is tudja működtetni azegész folyamatot. Bemutattam, hogy a Kft-ben hogyan működik a rendeléskezelés,milyen értékesítési megoldásokat preferál a cég, valamint azt, hogy mind ehhezmilyen informatika programokat hív segítségül. Végül ismertettem kutatásomeredményeit és a hozzá kapcsolódó következtetéseket. Megállapításra került,hogy a vállalati folyamatok hatékony kezelése kiemelten fontos a vállalkozásokszámára, valamint a különböző informatikai megoldások, szoftverek szinte márnélkülözhetetlenek az adatfeldolgozásban és az ügyfélkezelésben. Aze-kereskedelem tekintetében, például alapkövetelmény egy megfelelően működő,jól kialakított webshop. Összességében elmondhatjuk, hogy az informatikai megoldásokalkalmazása, kiemelten fontos, ahhoz, hogy egy vállalat hatékonyan működjön,valamint jelentős hatást gyakorol a versenyelőny megszerzésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-kereskedelem, értékesítés, informatikai háttér, rendelés, ügyfél
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:47
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet