Vass Rita (2023) Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Vass Rita Záródolgozat 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Összefoglaó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (176kB) |
|
PDF
VassRita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (140kB) |
|
PDF
VassRitaErtekelolap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
|
PDF
VassRitaBírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalatoknál mindig is elsőszámú prioritásvolt, hogy az ügyfelek teljes mértékben meg legyenek elégedve a vállalat általnyújtott termékkel vagy szolgáltatással, nem csak a kereskedelmi szektorban, dea szolgáltató vállalatok körében is nagy figyelmet fordítanak rá. Azonban mamár az ügyfelek elvárásai jelentősen megemelkedtek a vállalatok felé, ezért aprecíz munkavégzés mellett nagyban növeli a vevők elégedettségét ha egyedi ésszemélyre szabott szolgáltatásokkal is rendelkezésére áll az ügyfél számára azadott vállalat. Ennek megvalósításában nagy segítség lehet, ha van kiépítve CRMrendszer a vállalatnál. A CRM rendszer rengeteg módon beépíthető egy vállalatműködésében ezért sokszor nehéz lehet a vállalatok számára kidolgozni, hogy miféle módon jelenjen meg a rendszer a vállalatban, hogy az a leghasznosabblegyen számukra. E nehézség ellenére ma már nagyon sok vállalat életébenmegtalálható a CRM rendszer és az idő haladtával, ahogyan a technológiafejlődik véleményem szerint, ezzel együtt a CRM rendszer is még jobban el fogterjedni. A téma aktualitása miatt is választottam a záródolgozatom egyik főtémájának a CRM rendszer bemutatását. A dolgozatom legelején a CRM rendszerkialakulását és céljait fogalmaztam meg. Mivel a rendszer nagyon sokrétűbemutattam, hogy hogyan jelenhet meg egy vállalat életében, amiben leírtamszámos meglévő definícióját a CRMrendszernek és kétféle típus csoportosítását is, a funkcionális megközelítésalapján történő csoportosítást és forgalmazói osztály általi csoportosítást. Adolgozatom másik fő témája az a ügyfélelégedettség volt. Szakmai gyakorlatomatvolt szerencsém a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél elvégezni kárrendezőgyakornokként. Ott létem alatt nagyon sok új dolgot tanultam, rengetegtapasztalatot szereztem és volt lehetőségem belelátni egy asszisztenciaszolgáltató vállalat életébe, a claims osztályon kívül a többi osztályfolyamataiba is betekinthettem. Dolgozatom második felében a Europ AssistanceMagyarország Kft. minőségirányítási rendszerét mutatom be valamint, hogy mittesznek az ügyfélelégedettség növelése érdekében. Továbbá leírom, hogy avállalat hogyan méri az ügyfélelégedettséget mind a végfelhasználói körében ésmind az üzleti partnerei körében. Végül pedig ismertetem, hogy mik azok adetraktor hívások, hogyan működnek és mi a célja a vállalatnak ezekkel ahívásokkal. A dolgozatom legfőbb célja, hogy bemutassam mi is az a CRMrendszer, mennyire hasznos lehet avállalatok számára és hogyan jelenik meg ez a Europ Assistance MagyarországKft. működésében. Mivel az ügyfélkapcsolat-menedzsment mindig is fontos leszegy vállalat életébe és a CRM rendszer ennek a működését segíti, így véleményemszerint ez a téma mindig aktuális lesz és a jövőben még nagyobb hangsúlytfognak rá fektetni a vállalatok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Europ Assistance Magyarország Kft., minőségirányítási rendszer, ügyfélelégedettség, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |