Microsoft Dynamics 365 Sales CRM rendszer implementálásának folyamata és hatása egy meghatározott vállalat esetében

Uray Kristóf György (2023) Microsoft Dynamics 365 Sales CRM rendszer implementálásának folyamata és hatása egy meghatározott vállalat esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Uray_Kristóf_CZRJN8.pdf] PDF
Uray_Kristóf_CZRJN8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Uray_Kristóf.pdf] PDF
BA_O_Uray_Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (158kB)
[thumbnail of Uray_Kristof_Szakdolgozat_Biralat_Hitelesitve.pdf] PDF
Uray_Kristof_Szakdolgozat_Biralat_Hitelesitve.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (406kB)
[thumbnail of Uray Kristóf György_bírálat.pdf] PDF
Uray Kristóf György_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (585kB)

Absztrakt (kivonat)

Összefoglalásul elmondhatom, hogy meglepőenkellemes élményként tekintek vissza a szakdolgozatom megírásának napjaira. Egyteljesen újfajta tapasztalat tárult elém, mivel hasonlót még nem csináltamtanulmányaim során. Nem gondoltam volna, hogy egy adott témában, természetesenegy olyanban, ami érdekes számunkra, ilyen jól és érdekfeszítően el lehetmélyülni. Úgy gondolom sikeresen teljesítettem a követelményeket az eleinteerős aggodalmaim ellenére, valamint bizakodom abban, hogy az azt olvasóknakvalamilyen szinten fel tudom kelteni az érdeklődését a CRM rendszerek világairánt. Néhány módosítást leszámítva a témavázlatomhoz tudtam tartani magam, amiazt tükrözte számomra, hogy viszonylag jól fel tudtam vázolni a kutatásomtervezetét az első hetekben, és ez sokat segített abban, hogy dinamikusantudjak haladni a szakdolgozattal. Véleményem szerint, sikerült logikusanfelépítenem a Bevezetéstől, a CRM rendszerek „térben és időben” valóelhelyezésén át, minimális történelmet érintve, majd egy kicsit nyíltan keresveegyfajta CRM definíciót és megközelítéseket. Fontosnak tartottam azt is, hogymegemlítsem a vállalatirányítási rendszereket, mivel gyakran szokás ezekkel arendszerekkel „egy kalap alá venni” a CRM rendszereket. Úgy gondolom az ezzelfoglalkozó fejezettel sikerült ennek a két rendszernek a sajátos felhasználásiterületeit tisztázni az olvasó számára és megérteni azt, hogy melyik rendszerbevezetése, milyen esetekben lehet ideális egy vállalat számára. A dolgozatomgerincét adó Dynamics 365 Sales általános ismertetése a gyakorlati projektbevaló belekezdés előtt nélkülözhetetlen szempont volt, ezért örülök annak, hogymire odajutottam már megfelelő tudás és tapasztalat birtokában kezdhettem írnimagáról a Microsoft CRM alkalmazásáról. Ahogyan azt már tudom, aversenytárselemzés rendkívül színessé képes varázsolni egy szakdolgozatot, mivelezzel a résszel tudjuk szemléltetni a talán mindenki számára érdekes üzletipiac helyzetét is az adott témára levetítve, valamint hasznosösszehasonlításokat tudunk végezni. Ezen témák tárgyalása után vágtam bele aszakdolgozatom gyakorlati részébe, amely során talán már kicsit könnyebb dolgomvolt, mivel a szakmai gyakorlatom alatt elsajátíthattam az ahhoz a részhezszükséges szakmai és technika tudást. Ennek a résznek az elején betekintéstakartam nyújtani az olvasónak egy IT bevezetési projekt folyamatába, valamintismertetni a későbbiekben megvalósítandó fejlesztési igényeket. Ezután egyrövid, általános rendszerbemutatással folytattam azzal a céllal, hogy az olvasóláthassa a rendszer felhasználói oldalát is, hiszen enélkül nehezebbennyernének értelmet a továbbiakban részletesen kifejtett testreszabásosfejezetek. Ezt a részt követte az igények megvalósítása képes, és szövegesmagyarázattal. Ebben a részben megpróbáltam a lehető legérthetőbben éslegszemléletesebben bemutatni az adott testreszabásokat lépésről-lépésrehaladva, valamint ezeknek az eredményét is szemléltetni a kész rendszerben vagytesztek formájában. Ezt a részt követte egy általános projekt tevékenységek,illetve egy felmerülő bonyodalmak fejezet, amelyekben összefoglaltam a projektsorán felmerülő egyéb, szükséges tevékenységeket, majd egy utólagos kisebbigény megvalósítását is végrehajtottam. Végső soron a bevezetés hatásánakelemzése következett, ami úgy gondolom elhanyagolhatatlan fejezetként, méltóképpen zárta a szakdolgozatomat. Nagyon sok segítséget kaptam mind a külső-,mind a belső konzulensemtől a dolgozat írása során, nélkülük nem tudtam volnailyen összeszedett, céltudatos munkát végezni, ezt külön szeretném nekikmegköszönni ezúton is!

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bevezetés, CRM, Dynamics 365 Sales, Microsoft, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:45
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet