A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél

Till Marcell (2023) A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Till_Marcell_EMWS9I.pdf] PDF
Till_Marcell_EMWS9I.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Till_Marcell.pdf] PDF
BA_O_Till_Marcell.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (229kB)
[thumbnail of Till_Marcell_szakdolgozat_értékelés.pdf] PDF
Till_Marcell_szakdolgozat_értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (246kB)
[thumbnail of Till Marcell_bírálat.pdf] PDF
Till Marcell_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Till Marcell vagyok, a Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli karának emberi erőforrások szakos hallgatója. Szakdolgozatom címe a Z generáció dolgozói elégedettsége a Yettel Magyarország Zrt.-nél.<span style="font-size: 1rem;">A Z-generáció jelentős része ma már aktív munkavállalóként tevékenykedik, és számukra kiemelten fontos az elégedettség a munkájukkal kapcsolatban. Ebben az összefüggésben a szakdolgozat célja az volt, hogy feltérképezze a Z-generáció dolgozóinak elégedettségi tényezőit a Yettel Magyarország Zrt.-nél.</span><span style="font-size: 1rem;">Szakdolgozatom során bemutatom az Emberi erőforrás menedzsment főbb feladatait, illetve a dolgozói elégedettség HRM-en belül elfoglalt helyét.&nbsp; Emellett részletesen kitérek a dolgozói elégedettséget befolyásoló tényezők különböző csoportjaira, illetve azok egyéni és szervezeti hatásaira.</span><span style="font-size: 1rem;">A kutatásomban a kvantitatív módszertant alkalmaztam, az adatokat pedig online kérdőíves felméréssel gyűjtöttem össze a vállalat dolgozói körében. A fő célom az volt, hogy megértsem, mi az, ami befolyásolja ezt a korosztályt az elégedettség terén, és hogyan lehet javítani a dolgozói elégedettséget. A kutatásom során a vállalat Z generációs dolgozóinak elégedettségi tényezőit vizsgáltam a munkahelyi környezettel, a vezetési stílussal, a bérezéssel, a karrierlehetőségekkel és a munka-magánélet egyensúlyával kapcsolatban. Emellett feltártam az említett csoportok és tényezők fontossági sorrendjét. Ezek után megvizsgáltam az elégedettségi tényezők változékonyságát, a munkában eltöltött évek szerint. Ezt a részt fontosnak érzem kiemelni, mert ezzel felvethetjük a dolgozói elégedettség folyamatos vizsgálatának és monitorozásának fontosságát. Hiszen a tényezők, mint a szakdolgozatomban is kiderül, folyamatosan változhatnak és alakulhatnak.&nbsp;</span><span style="font-size: 1rem;">A kutatás eredményei és következtetései fontosok lehetnek a vállalat vezetése számára, hogy javítsák a Z-generációs dolgozók elégedettségét és megtartsák őket hosszú távon a vállalatnál.</span></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Kücsukov Gabriella
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, dolgozók elégedettségi vizsgálata, elégedettség, emberi erőforrás menedzsment, HR, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:45
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet