A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél

Till Marcell (2023) A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Till_Marcell_EMWS9I.pdf] PDF
Till_Marcell_EMWS9I.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Till_Marcell.pdf] PDF
BA_O_Till_Marcell.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (229kB)
[thumbnail of Till_Marcell_szakdolgozat_értékelés.pdf] PDF
Till_Marcell_szakdolgozat_értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (246kB)
[thumbnail of Till Marcell_bírálat.pdf] PDF
Till Marcell_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)

Absztrakt (kivonat)

Till Marcell vagyok, a Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi ésSzámviteli karának emberi erőforrások szakos hallgatója. Szakdolgozatom címe aZ generáció dolgozói elégedettsége a Yettel Magyarország Zrt.-nél.AZ-generáció jelentős része ma már aktív munkavállalóként tevékenykedik, ésszámukra kiemelten fontos az elégedettség a munkájukkal kapcsolatban. Ebben azösszefüggésben a szakdolgozat célja az volt, hogy feltérképezze a Z-generációdolgozóinak elégedettségi tényezőit a Yettel Magyarország Zrt.-nél.Szakdolgozatomsorán bemutatom az Emberi erőforrás menedzsment főbb feladatait, illetve a dolgozóielégedettség HRM-en belül elfoglalt helyét.Emellett részletesen kitérek a dolgozói elégedettséget befolyásolótényezők különböző csoportjaira, illetve azok egyéni és szervezeti hatásaira.Akutatásomban a kvantitatív módszertant alkalmaztam, az adatokat pedig onlinekérdőíves felméréssel gyűjtöttem össze a vállalat dolgozói körében. A főcélom az volt, hogy megértsem, mi az, ami befolyásolja ezt a korosztályt azelégedettség terén, és hogyan lehet javítani a dolgozói elégedettséget. A kutatásom során a vállalat Z generációsdolgozóinak elégedettségi tényezőit vizsgáltam a munkahelyi környezettel, avezetési stílussal, a bérezéssel, a karrierlehetőségekkel és a munka-magánéletegyensúlyával kapcsolatban. Emellett feltártam az említett csoportok éstényezők fontossági sorrendjét. Ezek után megvizsgáltam az elégedettségitényezők változékonyságát, a munkában eltöltött évek szerint. Ezt a résztfontosnak érzem kiemelni, mert ezzel felvethetjük a dolgozói elégedettségfolyamatos vizsgálatának és monitorozásának fontosságát. Hiszen a tényezők,mint a szakdolgozatomban is kiderül, folyamatosan változhatnak és alakulhatnak.A kutatáseredményei és következtetései fontosok lehetnek a vállalat vezetése számára,hogy javítsák a Z-generációs dolgozók elégedettségét és megtartsák őket hosszútávon a vállalatnál.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, dolgozók elégedettségi vizsgálata, elégedettség, emberi erőforrás menedzsment, HR, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:45
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet