Till Marcell (2023) A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
![]() |
PDF
Till_Marcell_EMWS9I.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
BA_O_Till_Marcell.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (229kB) |
![]() |
PDF
Till_Marcell_szakdolgozat_értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (246kB) |
![]() |
PDF
Till Marcell_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Till Marcell vagyok, a Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli karának emberi erőforrások szakos hallgatója. Szakdolgozatom címe a Z generáció dolgozói elégedettsége a Yettel Magyarország Zrt.-nél.<span style="font-size: 1rem;">A Z-generáció jelentős része ma már aktív munkavállalóként tevékenykedik, és számukra kiemelten fontos az elégedettség a munkájukkal kapcsolatban. Ebben az összefüggésben a szakdolgozat célja az volt, hogy feltérképezze a Z-generáció dolgozóinak elégedettségi tényezőit a Yettel Magyarország Zrt.-nél.</span><span style="font-size: 1rem;">Szakdolgozatom során bemutatom az Emberi erőforrás menedzsment főbb feladatait, illetve a dolgozói elégedettség HRM-en belül elfoglalt helyét. Emellett részletesen kitérek a dolgozói elégedettséget befolyásoló tényezők különböző csoportjaira, illetve azok egyéni és szervezeti hatásaira.</span><span style="font-size: 1rem;">A kutatásomban a kvantitatív módszertant alkalmaztam, az adatokat pedig online kérdőíves felméréssel gyűjtöttem össze a vállalat dolgozói körében. A fő célom az volt, hogy megértsem, mi az, ami befolyásolja ezt a korosztályt az elégedettség terén, és hogyan lehet javítani a dolgozói elégedettséget. A kutatásom során a vállalat Z generációs dolgozóinak elégedettségi tényezőit vizsgáltam a munkahelyi környezettel, a vezetési stílussal, a bérezéssel, a karrierlehetőségekkel és a munka-magánélet egyensúlyával kapcsolatban. Emellett feltártam az említett csoportok és tényezők fontossági sorrendjét. Ezek után megvizsgáltam az elégedettségi tényezők változékonyságát, a munkában eltöltött évek szerint. Ezt a részt fontosnak érzem kiemelni, mert ezzel felvethetjük a dolgozói elégedettség folyamatos vizsgálatának és monitorozásának fontosságát. Hiszen a tényezők, mint a szakdolgozatomban is kiderül, folyamatosan változhatnak és alakulhatnak. </span><span style="font-size: 1rem;">A kutatás eredményei és következtetései fontosok lehetnek a vállalat vezetése számára, hogy javítsák a Z-generációs dolgozók elégedettségét és megtartsák őket hosszú távon a vállalatnál.</span></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, dolgozók elégedettségi vizsgálata, elégedettség, emberi erőforrás menedzsment, HR, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:45 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |