Till Marcell (2023) A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Till_Marcell_EMWS9I.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Till_Marcell.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (229kB) |
|
PDF
Till_Marcell_szakdolgozat_értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (246kB) |
|
PDF
Till Marcell_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
Absztrakt (kivonat)
Till Marcell vagyok, a Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi ésSzámviteli karának emberi erőforrások szakos hallgatója. Szakdolgozatom címe aZ generáció dolgozói elégedettsége a Yettel Magyarország Zrt.-nél.AZ-generáció jelentős része ma már aktív munkavállalóként tevékenykedik, ésszámukra kiemelten fontos az elégedettség a munkájukkal kapcsolatban. Ebben azösszefüggésben a szakdolgozat célja az volt, hogy feltérképezze a Z-generációdolgozóinak elégedettségi tényezőit a Yettel Magyarország Zrt.-nél.Szakdolgozatomsorán bemutatom az Emberi erőforrás menedzsment főbb feladatait, illetve a dolgozóielégedettség HRM-en belül elfoglalt helyét.Emellett részletesen kitérek a dolgozói elégedettséget befolyásolótényezők különböző csoportjaira, illetve azok egyéni és szervezeti hatásaira.Akutatásomban a kvantitatív módszertant alkalmaztam, az adatokat pedig onlinekérdőíves felméréssel gyűjtöttem össze a vállalat dolgozói körében. A főcélom az volt, hogy megértsem, mi az, ami befolyásolja ezt a korosztályt azelégedettség terén, és hogyan lehet javítani a dolgozói elégedettséget. A kutatásom során a vállalat Z generációsdolgozóinak elégedettségi tényezőit vizsgáltam a munkahelyi környezettel, avezetési stílussal, a bérezéssel, a karrierlehetőségekkel és a munka-magánéletegyensúlyával kapcsolatban. Emellett feltártam az említett csoportok éstényezők fontossági sorrendjét. Ezek után megvizsgáltam az elégedettségitényezők változékonyságát, a munkában eltöltött évek szerint. Ezt a résztfontosnak érzem kiemelni, mert ezzel felvethetjük a dolgozói elégedettségfolyamatos vizsgálatának és monitorozásának fontosságát. Hiszen a tényezők,mint a szakdolgozatomban is kiderül, folyamatosan változhatnak és alakulhatnak.A kutatáseredményei és következtetései fontosok lehetnek a vállalat vezetése számára,hogy javítsák a Z-generációs dolgozók elégedettségét és megtartsák őket hosszútávon a vállalatnál.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, dolgozók elégedettségi vizsgálata, elégedettség, emberi erőforrás menedzsment, HR, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |