Püski Dorina (2023) Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra: a Rossmann drogéria nyomában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Püski_Dorina_IS6PNJ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Püski_Dorina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (287kB) |
|
PDF
BA_B_Püski_Dorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (342kB) |
|
PDF
Püski Dorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (167kB) |
Absztrakt (kivonat)
Azérzékszervi marketing az öt érzékszerv mindegyikével, a látással, a hallással,a szaglással, a tapintással és az ízleléssel próbálják befolyásolni afogyasztók érzéseit és viselkedésmódját. Az érzékszervi marketing egy olyanteljes élmény megteremtéséről szól, amely kellemes érzéseket kelt a potenciálisvásárlóban, és ezáltal vásárlásra készteti. Ez meghatározó lehet abban, hogymennyit maradnak az üzletben, hogyan érzik magukat a márkával kapcsolatban, éshosszú távon mennyire értékelik azt. Az érzékszervi marketing lehetővé teszi, hogy túllépjünkmagán a terméken, ugyanis a fogyasztói érték a vásárlás élményében rejlik, nempedig egy adott tárgyban vagy egy bizonyos márkában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | érzékszervi marketing, marketing, marketingstratégiák, márkák, potenciális fogyasztó |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |