Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra: a Rossmann drogéria nyomában

Püski Dorina (2023) Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra: a Rossmann drogéria nyomában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Püski_Dorina_IS6PNJ.pdf] PDF
Püski_Dorina_IS6PNJ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Püski_Dorina.pdf] PDF
BA_O_Püski_Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (287kB)
[thumbnail of BA_B_Püski_Dorina.pdf] PDF
BA_B_Püski_Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (342kB)
[thumbnail of Püski Dorina.pdf] PDF
Püski Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (167kB)

Absztrakt (kivonat)

Azérzékszervi marketing az öt érzékszerv mindegyikével, a látással, a hallással,a szaglással, a tapintással és az ízleléssel próbálják befolyásolni afogyasztók érzéseit és viselkedésmódját. Az érzékszervi marketing egy olyanteljes élmény megteremtéséről szól, amely kellemes érzéseket kelt a potenciálisvásárlóban, és ezáltal vásárlásra készteti. Ez meghatározó lehet abban, hogymennyit maradnak az üzletben, hogyan érzik magukat a márkával kapcsolatban, éshosszú távon mennyire értékelik azt. Az érzékszervi marketing lehetővé teszi, hogy túllépjünkmagán a terméken, ugyanis a fogyasztói érték a vásárlás élményében rejlik, nempedig egy adott tárgyban vagy egy bizonyos márkában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: érzékszervi marketing, marketing, marketingstratégiák, márkák, potenciális fogyasztó
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:44
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet