Varga Jozefina Euridiké (2023) Fejlesztési lehetőségek a vendégvélemények alapján a Mellow Mood Hotels-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Fejlesztési lehetőségek a vendégvélemények alapján a Mellow Mood Hotels-nél.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (590kB) |
|
PDF
Összefoglalás_VJE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (207kB) |
|
PDF
Varga Jozenifa 2.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Varga Jozefina Euridiké_FOSZK_zarodolgozat-biralat-RG.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A vendégvélemények ma fontos szerepet töltenek be egy szálloda életében, hiszen ezáltal visszajelzést kapnak arról, hogy hogyan érezte magát a vendég. Éppen ezért, ez egy remek lehetőség arra, hogy fejlődjenek. Mivelhogy ma már mindenhol elérhető az internetkapcsolat, így bárhol és bármikor meg tudják írni ezeket és elolvasni. Mivel ma már a legtöbb dolgot az interneten keresik az emberek, így evidens, hogy a többiek véleménye is számít nekik. Sokszor ez dönt abban, hogy egy adott helyre foglaljanak-e. Természetesen számít az is, hogy milyen plusz szolgáltatásokat és programokat tud nyújtani a szálloda és környéke.</p><p>A digitalizáció elterjedése új kihívások elé állították a szállodákat is. Ma már itt intézik a szállásfoglalást is, amiben fontos szerepe van a helyszínnek és a csillagszámnak. A vendégek szeretik, hogy személyesen is tudnak kérdezni a hoteltől, illetve az is kulcsfontosságú szerepet tölt be a foglalásnál, hogy a környéken milyen a tömegközlekedés, vagy hogy milyen parkolási lehetőségük van.</p>Ezeket a véleményeket figyelembe kell venni, hogy az újonnan érkező vendégek ne találkozzanak ilyesfajta problémákkal. Egyfajta megerősítő véleményt alkot egy külső, független szervezet, a Hotel Stars is, ami a csillagszámot határozza meg, így a vendégnek ez alapján nőnek vagy csökkennek az elvárásaik. Azt is megvizsgáltam, hogy a vendégek sokszínűsége miatt milyen igényeket kell kiszolgálnia az egyes szálláshelyeknek és milyen személyzetet kell alkalmaznia, hogy elégedetten távozzanak az itt megszálló vendégek. Továbbá azt is vizsgáltam, hogy a vélemények alapján min tudna javítani az Expo Congress Hotel és milyen javaslatokat lehet tenni a változás érdekében.<br><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékelés, fejlesztés(ek), szálláshely-szolgáltatás, szálláshelyek, szállodaipar, szállodák, vélemény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |