Fejlesztési lehetőségek a vendégvélemények alapján a Mellow Mood Hotels-nél

Varga Jozefina Euridiké (2023) Fejlesztési lehetőségek a vendégvélemények alapján a Mellow Mood Hotels-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Fejlesztési lehetőségek a vendégvélemények alapján a Mellow Mood Hotels-nél.pdf] PDF
Fejlesztési lehetőségek a vendégvélemények alapján a Mellow Mood Hotels-nél.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (590kB)
[thumbnail of Összefoglalás_VJE.pdf] PDF
Összefoglalás_VJE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (207kB)
[thumbnail of Varga Jozenifa 2.pdf] PDF
Varga Jozenifa 2.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Varga Jozefina Euridiké_FOSZK_zarodolgozat-biralat-RG.pdf] PDF
Varga Jozefina Euridiké_FOSZK_zarodolgozat-biralat-RG.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)

Absztrakt (kivonat)

A vendégvélemények ma fontos szerepet töltenek be egy szálloda életében, hiszen ezáltalvisszajelzést kapnak arról, hogy hogyan érezte magát a vendég. Éppen ezért, ez egy remeklehetőség arra, hogy fejlődjenek. Mivelhogy ma már mindenhol elérhető az internetkapcsolat,így bárhol és bármikor meg tudják írni ezeket és elolvasni. Mivel ma már a legtöbb dolgot azinterneten keresik az emberek, így evidens, hogy a többiek véleménye is számít nekik.Sokszor ez dönt abban, hogy egy adott helyre foglaljanak-e. Természetesen számít az is, hogymilyen plusz szolgáltatásokat és programokat tud nyújtani a szálloda és környéke.A digitalizáció elterjedése új kihívások elé állítottáka szállodákat is. Ma már itt intézik a szállásfoglalást is, amiben fontos szerepevan a helyszínnek és a csillagszámnak. A vendégek szeretik, hogy személyesen istudnak kérdezni a hoteltől, illetve az is kulcsfontosságú szerepet tölt be afoglalásnál, hogy a környéken milyen a tömegközlekedés, vagy hogy milyenparkolási lehetőségük van.Ezeket a véleményeket figyelembe kell venni,hogy az újonnan érkező vendégek ne találkozzanak ilyesfajta problémákkal. Egyfajtamegerősítő véleményt alkot egy külső, független szervezet, a Hotel Stars is,ami a csillagszámot határozza meg, így a vendégnek ez alapján nőnek vagycsökkennek az elvárásaik. Azt is megvizsgáltam, hogy a vendégek sokszínűségemiatt milyen igényeket kell kiszolgálnia az egyes szálláshelyeknek és milyen személyzetet kell alkalmaznia, hogy elégedetten távozzanak az itt megszálló vendégek. Továbbá azt is vizsgáltam, hogy a vélemények alapján min tudna javítani az Expo Congress Hotel és milyen javaslatokat lehet tenni a változás érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékelés, fejlesztés(ek), szálláshely-szolgáltatás, szálláshelyek, szállodaipar, szállodák, vélemény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:44
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet