A home office és a digitális kommunikáció elterjedése a munkaerőpiacon a Z generáció szemszögéből

Papp Nikolett (2023) A home office és a digitális kommunikáció elterjedése a munkaerőpiacon a Z generáció szemszögéből. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Papp_Nikolett_C80HPV.pdf] PDF
Papp_Nikolett_C80HPV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_PAPP_NIKOLETT.pdf] PDF
BA_O_PAPP_NIKOLETT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (161kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_Papp Nikolett_FB.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_Papp Nikolett_FB.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (468kB)
[thumbnail of Papp Nikolett_szakdolgozat_külső konzulensi bírálat_KBF.pdf] PDF
Papp Nikolett_szakdolgozat_külső konzulensi bírálat_KBF.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A Covid-19 járvány kirobbanása új kihívások elé állította a munkaerőpiacot, amelyre gyors és rugalmas megoldásokat kellett találni. Az atipikus munkaformák népszerűsége tovább növekedett a pandémia után, mivel ezek számos előnyt nyújtanak mind a munkaadók, mind a munkavállalók számára. A kutatás célja, hogy megértsük ezeknek a módszereknek az lehetőségeit és kihívásait, valamint a digitális kommunikáció és a megfelelő munkahelyi légkör szerepét. A Z generáció szemszögéből vizsgálva a home office és a digitális kommunikáció elterjedését, az eredmények azt mutatják, hogy a Z generáció körében a home office népszerűbb, mint az X és Y generációnál, és fontos szerepet játszik a munkahelyi élményben. A 21. század infokommunikációs innovációi tovább segítik az online megoldások gördülékenységét, elterjedését. Az kutatás igyekszik rávilágítani a jövőbeli lehetőségekre, valamint a generációk közötti különbségekre és hasonlóságokra is. Az eredmények alapján a technológiai fejlődés és a rugalmas munkavégzés továbbra is növekedni fog. Bár a kutatás nem reprezentatív, lehetőséget nyújt a munkaerőpiac jelenlegi állapotának és a jövőbeli tendenciáknak az átfogó elemzésére.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Fajt Balázs
Belső
egyetemi adjunktus; Pénzügyi és Gazdálkodási Szaknyelvek Tanszék; PSZK
Kolostori-Bréda Flóra
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális kommunikáció, generációk, home office, munkaerőpiac, távmunka, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:44
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet