A home office és a digitális kommunikáció elterjedése a munkaerőpiacon a Z generáció szemszögéből

Papp Nikolett (2023) A home office és a digitális kommunikáció elterjedése a munkaerőpiacon a Z generáció szemszögéből. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Papp_Nikolett_C80HPV.pdf] PDF
Papp_Nikolett_C80HPV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_PAPP_NIKOLETT.pdf] PDF
BA_O_PAPP_NIKOLETT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (161kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_Papp Nikolett_FB.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_Papp Nikolett_FB.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (468kB)
[thumbnail of Papp Nikolett_szakdolgozat_külső konzulensi bírálat_KBF.pdf] PDF
Papp Nikolett_szakdolgozat_külső konzulensi bírálat_KBF.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A Covid-19 járvány kirobbanása új kihívásokelé állította a munkaerőpiacot, amelyre gyors és rugalmas megoldásokat kelletttalálni. Az atipikus munkaformák népszerűsége tovább növekedett a pandémiaután, mivel ezek számos előnyt nyújtanak mind a munkaadók, mind a munkavállalókszámára. A kutatás célja, hogy megértsük ezeknek a módszereknek az lehetőségeit és kihívásait,valamint a digitális kommunikáció és a megfelelő munkahelyi légkör szerepét. A Z generáció szemszögébőlvizsgálva a home office és a digitális kommunikáció elterjedését, az eredményekazt mutatják, hogy a Z generáció körében a home office népszerűbb, mint az X ésY generációnál, és fontos szerepet játszik a munkahelyi élményben. A 21. századinfokommunikációs innovációi tovább segítik az online megoldásokgördülékenységét, elterjedését. Az kutatás igyekszik rávilágítani a jövőbelilehetőségekre, valamint a generációk közötti különbségekre és hasonlóságokra is.Az eredmények alapján a technológiai fejlődés és a rugalmas munkavégzéstovábbra is növekedni fog. Bár a kutatás nem reprezentatív, lehetőséget nyújt amunkaerőpiac jelenlegi állapotának és a jövőbeli tendenciáknak az átfogóelemzésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális kommunikáció, generációk, home office, munkaerőpiac, távmunka, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:44
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet