Marketing és kommunikációs stratégia bemutatása egy hazai kisvállalkozás példájában

Pethő Bence (2023) Marketing és kommunikációs stratégia bemutatása egy hazai kisvállalkozás példájában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Petho_Bence_M273G7.pdf] PDF
Petho_Bence_M273G7.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 09..

Download (1MB)
[thumbnail of TITKOSÍTÁSI KÉRELEM.pdf] PDF
TITKOSÍTÁSI KÉRELEM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (287kB)
[thumbnail of BA_O_Petho_Bence.pdf] PDF
BA_O_Petho_Bence.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 09..

Download (220kB)
[thumbnail of BA_B_Petho_Bence.pdf] PDF
BA_B_Petho_Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of pethő_bence_M273G7.pdf] PDF
pethő_bence_M273G7.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (307kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája egy hazai szoftverfejlesztő kisvállalkozás marketingstratégiájának kialakítását és annak befolyásoló tényezőit, piaci igényeit vizsgálja. Szakdolgozatom kutatásának célja a vizsgált vállalkozás piacra lépéséhez szükséges információk és piaci igények vizsgálata volt. Kutatásomban a marketingtervezés folyamatát esettanulmány-szerűen vizsgáltam, amelyben párhuzamosan dolgoztam fel a stratégiai tervezés elméleti és gyakorlati lépéseit. Primer kutatásomban a célpiaci szereplők igényeket vizsgáltam a marketingstratégia kialakításához. Ehhez vegyes módszertanú kutatási formában, kvalitatív és kvantitatív módszertant egyaránt alkalmaztam a különböző célpiac igényeinek megismeréséhez. Kutatásom kettő fő célcsoportja, a vállalkozás célpiaci szereplői, a vendégek és a vendéglátóegységek tulajdonosai, vezetői pozícióban dolgozói. Kutatásom során megismerhettem a vizsgált célpiac, a vendéglátás szoftveres igényeit, és a stratégia tervezés elméleti elemeit, amelyek lehetővé tették a marketingstratégia kialakítását a vállalkozás számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kis- és középvállalkozás - KKV, kisvállalkozások, marketing, marketing terv, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:42
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet