Tóth Ákos (2023) Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Tóth_Ákos_MESSOC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (836kB) |
|
PDF
BA_O_TÓTH_ÁKOS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (239kB) |
|
PDF
Tóth Ákos_külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
|
PDF
Tóth Ákos.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, hogy a streaming szolgáltatók ügyfélélményét és annak hatását a felhasználói elkötelezettségre vizsgálja. A tanulmány kvalitatív primer kutatással, mélyinterjúk formájában elemzi a streaming szolgáltatók, mint HBO, Netflix, Amazon Prime és Disney+ ügyfélélményét. A kutatás eredményeiből feltárja a hatékony fogyasztói élmények kialakításának és fejlesztésének lehetőségeit, valamint annak fontosságát a felhasználói elkötelezettség, megtartás és hűség fokozása érdekében.Az eredmények szerint a streaming szolgáltatók ügyfélélményét több tényező befolyásolja, mint például a tartalom minősége és sokszínűsége, az intuitív platform, és a személyre szabott ajánlások és keresési lehetőségek. A tanulmány javaslatokat nyújt az ügyfélélmény javítására, amelyek elősegíthetik a felhasználói elkötelezettség és bázis növelését.Az absztraktom nem egyezik és lényegesen rövidebb, mint amit az összefoglaló dokumentumban leírtam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális fogyasztás, felhasználói élmény, marketing, streaming szolgáltatások, ügyfélélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |