A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira

Zelei Viktória Petra (2023) A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Zelei_ViktóriaPetra_CJGC3R.pdf] PDF
Zelei_ViktóriaPetra_CJGC3R.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Zelei_ViktóriaPetra.pdf] PDF
BA_O_Zelei_ViktóriaPetra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (205kB)
[thumbnail of ZeleiViktória.pdf] PDF
ZeleiViktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)
[thumbnail of BA_B_Zelei_ViktóriaPetra.pdf] PDF
BA_B_Zelei_ViktóriaPetra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (281kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p></p><p></p><p>Napjainkban a közösségi média oldalak szerepe megkérdőjelezhetetlen, melyek közül a 2023-as év egyik kiemelkedő szereplőjévé a TikTok vált. Dolgozatom célja, a TikTok, mint közösségi média oldal és innovatív marketingeszköz hatékonyságának felmérése, valamint a fogyasztói magatartásra és a vásárlói döntésekre gyakorolt hatásának elemzése az Y és Z generáció tagjainak körében. A szekunder kutatás során áttekintem a 2023-as év meghatározó marketing trendjeit, illetve részletesebben foglalkozok a fogyasztói magatartással.&nbsp;</p> <p>A primer kutatásom során online kérdőíves megkérdezést alkalmaztam az Y és Z generáció tagjainak részvételével, mely során a médiafogyasztási szokásokat vizsgáltam a TikTok-ot illetően. Az így kapott eredményeket végül kiértékeltem és összevetettem a korábban elemzett szakirodalommal. A kutatásom végén minden általam feltett kérdés megválaszolásra került, a kutatás eredményesen zárult.&nbsp;</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Máthé Tímea
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, fogyasztói magatartás, közösségi média, Tiktok, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:41
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet