Zelei Viktória Petra (2023) A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Zelei_ViktóriaPetra_CJGC3R.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Zelei_ViktóriaPetra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (205kB) |
|
PDF
ZeleiViktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
|
PDF
BA_B_Zelei_ViktóriaPetra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (281kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkbana közösségi média oldalak szerepe megkérdőjelezhetetlen, melyek közül a 2023-asév egyik kiemelkedő szereplőjévé a TikTok vált. Dolgozatom célja, a TikTok,mint közösségi média oldal és innovatív marketingeszköz hatékonyságánakfelmérése, valamint a fogyasztói magatartásra és a vásárlói döntésekregyakorolt hatásának elemzése az Y és Z generáció tagjainak körében. A szekunderkutatás során áttekintem a 2023-as év meghatározó marketing trendjeit, illetverészletesebben foglalkozok a fogyasztói magatartással.Aprimer kutatásom során online kérdőíves megkérdezést alkalmaztam az Y és Zgeneráció tagjainak részvételével, mely során a médiafogyasztási szokásokatvizsgáltam a TikTok-ot illetően. Az így kapott eredményeket végül kiértékeltemés összevetettem a korábban elemzett szakirodalommal. A kutatásom végén mindenáltalam feltett kérdés megválaszolásra került, a kutatás eredményesenzárult.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, fogyasztói magatartás, közösségi média, Tiktok, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |