Bertók Csilla (2021) Pedagógusok szemszögéből a digitális oktatás. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (851kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat_2021decemberBCs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (272kB) |
|
PDF
bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom főként arról szól, hogy hogyan élték meg a pedagógusok a digitális oktatásra való átállást, mi az amit tanultak belőle. Az ő tapasztalataik azért is lehetnek fontosak, mert ők azok, akik szakmai oldalról kellőképpen átlátják, az aktuális helyzetet és akár javaslatokkal is megtudnak fogalmazni azzal kapcsolatosan, hogy mi az amin a jelenlegi helyzetben változtatni kellene. Rengetegszer lehetett és lehet is hallani a médiában azt, hogy a jelenlegi helyzetnek lesznek majd előnyei is mint, például, megismerik a digitális eszközöket és ezeknek a használatát akár a későbbiekben a jelenléti oktatás alkalmával is fogják tudni hasznosítani. Ennek következtében pedig fontos kérdés lehet az, hogy a pedagógusok mit tanultak a digitális oktatás alkalmával és mi az amit alkalmaznak majd. Kutatásomban két fő kérdésre keresem a választ: · Sikeres volt-e a digitális oktatásra való átállás a pedagógusoknak a szempontjából · A távolléti oktatásnak lesz-e pozitív hatása a tantermi oktatásra Dolgozatomban főként ezekre a kérdésekre keresem a választ.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, oktatás, pedagógus, tanulás, tudás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:49 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |