Pedagógusok szemszögéből a digitális oktatás

Bertók Csilla (2021) Pedagógusok szemszögéből a digitális oktatás. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (851kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_2021decemberBCs.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_2021decemberBCs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (272kB)
[thumbnail of bírálat.pdf] PDF
bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom főként arról szól, hogy hogyan élték meg a pedagógusok a digitális oktatásra való átállást, mi az amit tanultak belőle. Az ő tapasztalataik azért is lehetnek fontosak, mert ők azok, akik szakmai oldalról kellőképpen átlátják, az aktuális helyzetet és akár javaslatokkal is megtudnak fogalmazni azzal kapcsolatosan, hogy mi az amin a jelenlegi helyzetben változtatni kellene. Rengetegszer lehetett és lehet is hallani a médiában azt, hogy a jelenlegi helyzetnek lesznek majd előnyei is mint, például, megismerik a digitális eszközöket és ezeknek a használatát akár a későbbiekben a jelenléti oktatás alkalmával is fogják tudni hasznosítani. Ennek következtében pedig fontos kérdés lehet az, hogy a pedagógusok mit tanultak a digitális oktatás alkalmával és mi az amit alkalmaznak majd. Kutatásomban két fő kérdésre keresem a választ: · Sikeres volt-e a digitális oktatásra való átállás a pedagógusoknak a szempontjából · A távolléti oktatásnak lesz-e pozitív hatása a tantermi oktatásra Dolgozatomban főként ezekre a kérdésekre keresem a választ.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, oktatás, pedagógus, tanulás, tudás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:49
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet