Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban

Köves Alexandra (2021) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat - Köves Alexandra.pdf] PDF
Záródolgozat - Köves Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Köves Alexandra_Titkosítási kérelem_.pdf] PDF
Köves Alexandra_Titkosítási kérelem_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (314kB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk (4)-Köves Alexandra.pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk (4)-Köves Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (331kB)
[thumbnail of Köves Alexandra-avdhA6-6e7e87fa-ac14-4e38-bfcb-a2d299ff6eed.pdf] PDF
Köves Alexandra-avdhA6-6e7e87fa-ac14-4e38-bfcb-a2d299ff6eed.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)
[thumbnail of FOSZK_zarodolgozat-biralat-2021szeptembertől_külső konzulens részére -(3-)-Köves Alexandra_.pdf] PDF
FOSZK_zarodolgozat-biralat-2021szeptembertől_külső konzulens részére -(3-)-Köves Alexandra_.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (140kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakmai gyakorlatomat a Generali Biztosító Zrt.-nél töltöttem. A beszámolómban szeretném először bemutatni a vállalatot kitérve a szervezeti felépítésére, vezetési rendszerére, az alaptevékenységének jellemzőire és a vállalkozás teljesítményére. A beszámolóm második felében pedig szeretném ismertetni a vállalatnál végzett feladataimat. A Generali Biztosító Zrt. számlavezetési osztályán végeztem el a 14 hetes szakmai gyakorlatomat, mely a felsőoktatási szakképzésem befejezéséhez volt szükséges. Feladatom a vállalat egyik partnerének, az Atotál Insurtech Kft. szállítói számláinak könyvelése volt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, fejlődés, informatikai támogatás, reklamációkezelés, ügyfélkapcsolatok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:48
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet