Antal Dóra (2022) Digitalizáció a bankszektorban, az AAA Bank, mint a digitalizáció egyik élharcosa. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Antal_Dóra_G78VJF.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 12.. Download (946kB) |
|
PDF
Titkosítás kérése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (35kB) |
|
PDF
BA_O_Antal_Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 12.. Download (202kB) |
|
PDF
BA_B_Antal_Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (372kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat_2022_december_Antal_Dora.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban robbanásszerű technológiai fejlődésnek lehetünk tanúi az élet minden területén, az utóbbi években a gazdaságban minden a digitalizációról szólt. A szolgáltatások online térbe történő átköltözését és hatalmas térhódítását a pandémia nagy mértékben elősegítette. Manapság minden gazdasági szektorban az egyik legfontosabb kérdés a digitalizáció lehetőségeinek kiaknázása. A pénzügyi szektor digitalizációja egyidős a digitális technológia megjelenésével, szorosan összekapcsolódva alakították át a szektort, lépésről lépésre egyre nagyobb területet lefedve. A technológia nyújtotta szabadság átformálta a felhasználók által elvárt elvárásokat, amely megjelent pénzügyi szokásaikban is. A digitális bankolás ugrásszerű előretörése, a pandémia által felgyorsult digitális transzformáció teljesen meghatározta a fogyasztói igényeket. Az okos eszközök és az internet térnyerésével kialakult az igény ezek szélesebb körben történő alkalmazására, mind a fogyasztó mind pedig a szolgáltató oldalán. Dolgozatomban ezen tendenciák elméleti aspektusait kutatom, felvázolva a kezdeti szakasztól napjaink kifinomult megoldásáig. Kiemelt figyelmet szentelek a hazai szabályozásnak az MNB ajánlásainak és a kiberbiztonság kérdéskörének. Témaválasztásomat az inspirálta, hogy megvizsgáljam miként is hatnak ezek az új − általam pozitívnak vélt − digitális megoldások a társadalomban élő egyénekre, vajon mindenki pozitív hatást lát-e a digitalizált termékek, szolgáltatások bevezetésében. Milyen tényezők vannak, egy válság küszöbén nem arra sarkallják az egyént, hogy ügyeiben körültekintőbb, pénzteljesebb legyen Képes-e az egyén szakítani azokkal a pénzügyi beidegződésekkel, amely társadalmi pozíciója predesztinál Dolgozatomban személyes tapasztalataimra építek, amelyeket munkám során, a mindennapos banki kapcsolattartás során gyűjtöttem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, digitalizáció, elektronikus banki szolgáltatások, mesterséges intelligencia, pénzügyi kultúra, pénzügyi szektor |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |