Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén

Kolozsvári Zsuzsanna (2016) Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Kolozsvari_Zsuzsanna.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Kolozsvari_Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban azt kutatom, hogy a hírnév milyen hatással van a képzőművészet és design területére Magyarországon. A hírnév, mint motivációs tényező a művészeknél. Mit jelent a hírnév ezen a két szakterületen? Hogyan lehet elérni? Mik a megfelelő módszerek a jó hírnév megszerzésére és megtartására? Hogyan befolyásolja a hírnév a közönség döntését egy művészeti alkotás vásárlásakor, kiállítás látogatásakor? Szakdolgozatomban szeretném megvizsgálni a közönség, mint fogyasztó döntési magatartását és a művészek hírnévhez való viszonyát is.

Magyar cím

Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén

Angol cím

Reputation management in art and design

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hírnévmenedzsment, Képzőművészet, Design, Kommunikáció, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 29. 12:41
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 23. 09:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet