Kolozsvári Zsuzsanna (2016) Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Kolozsvari_Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban azt kutatom, hogy a hírnév milyen hatással van a képzőművészet és design területére Magyarországon. A hírnév, mint motivációs tényező a művészeknél. Mit jelent a hírnév ezen a két szakterületen? Hogyan lehet elérni? Mik a megfelelő módszerek a jó hírnév megszerzésére és megtartására? Hogyan befolyásolja a hírnév a közönség döntését egy művészeti alkotás vásárlásakor, kiállítás látogatásakor? Szakdolgozatomban szeretném megvizsgálni a közönség, mint fogyasztó döntési magatartását és a művészek hírnévhez való viszonyát is.
Magyar cím
Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén
Angol cím
Reputation management in art and design
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Hírnévmenedzsment, Képzőművészet, Design, Kommunikáció, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Ápr. 29. 12:41 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 23. 09:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |