Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva

Tóth Martina (2016) Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva.pdf] PDF
Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Szántó Szilvia
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens PhD

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingtevékenység, Divat, Inditex, Zara, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 29. 12:09
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 10:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet