László Szandra (2023) KKV- digitalizációja. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
László_Szandra_BP3MZV.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08.. Download (981kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem aláírt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (293kB) |
|
PDF
BA_O_László_Szandra.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08.. Download (82kB) |
|
PDF
BA_B_László_Szandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_László Szandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (164kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a kkv. szektordigitalizációjával foglalkoztam. Munkahelyem digitalizációs munkavégzésiképességei fejlesztése előtt a szakirodalom segítségével áttekintettem azt,hogy egyáltalán mit is jelent a digitalizáció a vállalkozások számára, milyenterületeken használható. A digitalizáció a termeléstől az adatfeldolgozáson ésa kapcsolattartáson keresztül egészen az üzleti elemzésig segíti avállalkozásokat.Mivel önálló munkámban egyberuházást készítettem elő, foglalkoztam azzal is, milyen módon lehetségeselemezni az informatikai beruházások költségeit és hasznait. A feladatom egyCRM rendszer bevezetésének előkészítése volt, így vizsgáltam a lehetséges CRMtípusokat. Egy általános felmérés alapján mutattam be a hazai kkv-kdigitalizációjának szintjét. Ez az adott tervezett projektem kapcsán azértfontos, mivel ezek a vállalkozások adják a potenciális ügyfélkörünket.Fejlesztésnek akkor látom értemét, ha az ügyfél oldalon is megfelelő adigitális kultúra. Az ügyfélkapcsolat alapját képező digitális eszköz használatelterjedt. Egyéb területeken van még fejleszteni való.Egy pénzügyi szolgáltatásokatnyújtó irodában dolgozom, ahol az adatok kezelését jelentősen gyorsította ésegyszerűsítette a digitalizáció. Ugyanakkor a hagyományos kapcsolódási formáknem kis mértékben lassítják ügyfeleink igényeinek kielégítését. Erre keres aziroda megoldást egy ügyfélkapcsolati portál kiépítésével. Az iroda munkájátmegkönnyítő fejlesztéssel kapcsolatos előkészítő tevékenységemen keresztülmutattam be, milyen tevékenységekkel jár egy digitális projekt megvalósítása. Afeladatom egy ügyfélkapcsolati (CRM) rendszer bevezetésének előkészítése volt.A konkrét igények pontos meghatározása az első. Ezek ismeretében tudnak azutánesetleg külső szakemberek, szállítók érdemben segíteni. Alaposan körül kelljárni a lehetséges megvalósításai módokat. Érdemes előzetes számításokatvégezni a várható költségekkel és lehetséges hasznokkal kapcsolatban. Ezek alépések egy olyan anyagot eredményeznek, amely felhasználásával a vállalatvezetője tud dönteni a továbbiakról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, digitalizáció, digitális gazdaság, kis- és középvállalkozás - KKV, ügyfélprogramok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:35 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |