A divat és a közösségi média kapcsolata

Molnár Adél (2016) A divat és a közösségi média kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Molnar_Adel_NMGH8E_A_divat_es_a_kozossegi_media_kapcsolata.pdf] PDF
Molnar_Adel_NMGH8E_A_divat_es_a_kozossegi_media_kapcsolata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Divat, Közösségi média, Facebook, Twitter, Youtube
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 29. 12:54
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 15:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet