Az ügyfélmenedzsment, humán erőforrások és szolgáltatásmenedzsment szerepe a számviteli szolgáltatásokban

Dobos Kíra Cintia (2023) Az ügyfélmenedzsment, humán erőforrások és szolgáltatásmenedzsment szerepe a számviteli szolgáltatásokban. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Beszámoló a szakmai gyakorlatról, záródolgozat, Dobos Kíra Cintia (QTGT6I).pdf] PDF
Beszámoló a szakmai gyakorlatról, záródolgozat, Dobos Kíra Cintia (QTGT6I).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (41kB)
[thumbnail of Záró dolgozat összefoglalás, Dobos Kíra Cintia (QTGT6I).pdf] PDF
Záró dolgozat összefoglalás, Dobos Kíra Cintia (QTGT6I).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08..

Download (199kB)
[thumbnail of Bírálat.pdf] PDF
Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (117kB)
[thumbnail of Dobos Kíra Cintia_FOSZK_zarodolgozat-biralat-RG.pdf] PDF
Dobos Kíra Cintia_FOSZK_zarodolgozat-biralat-RG.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">A Patikapartner Zrt.-nél az ügyfél megszerzése és biztonságának biztosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a könyvelőiroda sikerében. Az online jelenlét kiépítése és a helyi marketingstratégia kiemelt jelentőséggel bír a célzott ügyfélszerzésben. Az elégedett ügyfélkör kialakítása és a visszajelzések figyelembevétele szintén fontos, mivel az elégedett ügyfél ajánlani is az irodát másoknak. A Patikapartner Zrt. sikeresen működik azáltal, hogy célzottan és hatékonyan épített ki marketingstratégiát, amely az ügyfélközpontúságra fókuszál és személyre szabott tanácsadással segíti az ügyfelek beintegrálódását. A magas színvonalú szolgáltatásaik az elégedett ügyfélkör kialakításában játszanak kulcsszerepet. Ennek megfelelően a szervezetnek tovább kell folytatnia az ügyfélközpontú stratégiájának fejlesztését és az online jelenlétnek további megerősítését annak érdekében, hogy továbbra is sikeresen szolgálja ki az ügyfeleit. Az emberi erőforrások területén is hatékonyan működik, bár nincs egészségügyi HR osztálya. A cég támogatja a munkavállalók továbbképzését, ami lehetővé teszi a frissen végzettek számára, hogy bekerüljenek a cégbe és megtanulják a szakma fontos részleteket. Az adatok alapján megállapítható, hogy a Patikapartner Zrt. folyamatosan fejlődik, mivel minden évben sikerült új patikákat nyitnia. A cég magas minőségét biztosítja a költségelemzésre, riportokra és havi zárásra, és innovatív módszerekre, amelyek hatékony működését és versenyképességét biztosítják. Az ügyfélkel személyre szabott kommunikációt folytatnak, és az iroda munkatársai szakmai tanácsokat adnak nekik a számvitel és a pénzügyek területén. Megállapítható, hogy a Patikapartner Zrt. hatékonyan működő vállalat, innovatív módszereket alkalmaz a hatékony működés és a versenyképesség fenntartása érdekében. Az alapján kijelenthető, hogy a számviteli szakma elemzése folyamatosan változik és az újítás bevezetése elengedhetetlen ahhoz, hogy a szolgáltatók versenyképesek maradjanak a piacokon. A technológiai fejlődés és az adatok gondolat elemzése továbbra is a fő irányvonalak közé tartozik a vállalatnál. A Covid19 hatása különösen érzékelhető volt, mivel a munkafolyamatok átalakultak, és az elektronikus számlák is megjelentek a cégnél. Azonban a papíralapú számlapformát még mindig nagy nehézségek jellemzik, és az átállás az elektronikus számlázásra környezetbarátabb megoldást jelentene, ha a patikák átváltanának online számlázási formára. A piaci verseny növekedése a szolgáltatások minősége és a digitális megoldások használata kulcsfontosságú a sikeres működéshez. Az elemzés azt mutatja, hogy a számviteli szolgáltatóknak folyamatosan figyelniük kell a piaci trendekre és a technológiai fejlődésre, valamint tovább kell fejleszteni szolgáltatásaikat az ügyfélközpontúság és hatékonyság érdekében.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kuklisné Bors Katalin
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatrögzítés, HR, Kék Quinsys, kézzel könyvelés, könyvelés, online számla, papíralapú számla, Patikapartner Zrt., SAP, számlarögzítés, szolgáltatásmenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:33
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet