Kommunikációs stratégia és médiahatékonyság kisvállalkozások esetén

Bencsik Máté (2023) Kommunikációs stratégia és médiahatékonyság kisvállalkozások esetén. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Bencsik Máté_NO1WRD_GM.pdf] PDF
Bencsik Máté_NO1WRD_GM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol.pdf] PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (328kB)
[thumbnail of Bencsik Máté.pdf] PDF
Bencsik Máté.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálati lap_MM.pdf] PDF
Bírálati lap_MM.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

Aszakdolgozatom témájaként a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjátés annak hatékonyságvizsgálatát tűztem ki. A marketingkommunikáció a XXIszázadban a kisvállalkozások számára alapvető fontosságú, mivel azok sikerének,illetve növekedésének alapvető feltétele. Szakdolgozatomban annak járok utána,hogy az általam kiválasztott kis-,és középvállalkozások milyenmarketingkommunikációs eszközöket alkalmaznak és azok mennyire hatékonyak avállalati céljaik elérése érdekében. Azelmúlt időszakban az online kereskedelem és az online marketingkommunikációnagy változásokon ment keresztül. Innovatív törekvéseit, eszközeit megfelelőmódon felhasználva a piacorientált vállalatirányítás biztos támasza lehet. Aszakdolgozatomban részletesebben kitérek a web 1.0-tól egészen a web 4.0-igterjedő változásokon. Megtudjuk, hogy az első évtizedekben amarketingtevékenység az értékesítés és az árak meghatározására korlátozódott,majd később a reklám, a promóció és a termékdifferenciálás fontossága nőtt.A szakdolgozatom első felében bővebb betekintés szeretnék adni amarketing és a web evolúciós változásairól. Ezt követően egy szekunder kutatástszeretnék bemutatni a Magyarországon jelenlévő marketing helyzetről 3 kis-ésközépvállalkozáson (KKV) keresztül.Adolgozatom második felében beszeretném mutatni a három kisvállalkozássalkészített interjúmat, amiből kiderül, milyen marketingkommunikációs eszközökethasználnak, illetve a hirdetéseik hatékonysága. A legvégén javaslatokat teszeka kisvállalkozások felé, mely marketingkommunikációs eszközöket érdemeshasználniuk a vállalati fejlődés, a még hatékonyabb értékesítés érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, hatékonyságvizsgálat, kisvállalkozások, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:33
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet