Bencsik Máté (2023) Kommunikációs stratégia és médiahatékonyság kisvállalkozások esetén. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Bencsik Máté_NO1WRD_GM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (328kB) |
|
PDF
Bencsik Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
|
PDF
Bírálati lap_MM.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
Aszakdolgozatom témájaként a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjátés annak hatékonyságvizsgálatát tűztem ki. A marketingkommunikáció a XXIszázadban a kisvállalkozások számára alapvető fontosságú, mivel azok sikerének,illetve növekedésének alapvető feltétele. Szakdolgozatomban annak járok utána,hogy az általam kiválasztott kis-,és középvállalkozások milyenmarketingkommunikációs eszközöket alkalmaznak és azok mennyire hatékonyak avállalati céljaik elérése érdekében. Azelmúlt időszakban az online kereskedelem és az online marketingkommunikációnagy változásokon ment keresztül. Innovatív törekvéseit, eszközeit megfelelőmódon felhasználva a piacorientált vállalatirányítás biztos támasza lehet. Aszakdolgozatomban részletesebben kitérek a web 1.0-tól egészen a web 4.0-igterjedő változásokon. Megtudjuk, hogy az első évtizedekben amarketingtevékenység az értékesítés és az árak meghatározására korlátozódott,majd később a reklám, a promóció és a termékdifferenciálás fontossága nőtt.A szakdolgozatom első felében bővebb betekintés szeretnék adni amarketing és a web evolúciós változásairól. Ezt követően egy szekunder kutatástszeretnék bemutatni a Magyarországon jelenlévő marketing helyzetről 3 kis-ésközépvállalkozáson (KKV) keresztül.Adolgozatom második felében beszeretném mutatni a három kisvállalkozássalkészített interjúmat, amiből kiderül, milyen marketingkommunikációs eszközökethasználnak, illetve a hirdetéseik hatékonysága. A legvégén javaslatokat teszeka kisvállalkozások felé, mely marketingkommunikációs eszközöket érdemeshasználniuk a vállalati fejlődés, a még hatékonyabb értékesítés érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, hatékonyságvizsgálat, kisvállalkozások, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |