Grossberger Lisa (2023) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Grossberger Lisa záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
ZÁRÓ DOLGOZATI ÖSSZEFOGLALÁS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (314kB) |
|
PDF
értékelőlap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Grossberger Lisa.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (369kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Szakmai gyakorlatomat 2023.02.01-2023.05.10. között teljesítettem az IT-PNG-SYSTEM Kft-nél. A cég egy informatikai kisvállalkozás, részben ezért választottam ezt a helyet. Érdekelt, hogy egy ilyen vállalkozás hogyan marad fenn egy ilyen telített piacon. Bár rengeteg informatikai vállalkozás van jelen Magyarországon, ez a cég igyekszik olyan szolgáltatást nyújtani, aminek a hozzáadott értéke kiemeli a versenytársak közül.</p> <p>Az IT-PNG-SYSTEM Kft. egy egytulajdonos, magyar magánszemély tulajdonában álló kisvállalkozás. A cég hálózatépítéssel, rendszerüzemeltetéssel, szoftverfejlesztéssel és ezek karbantartásával foglalkozik<a name="_Hlk134044425">. A vállalat keményen dolgozik azon, hogy partnereinek igény esetén teljeskörű informatikai szolgáltatásokat nyújtson, a kényelem és a gyakorlati tapasztalatokból eredő biztonság megfelelő egyensúlyát biztosítva.</a></p> <p>Dolgozatomban a gyakorlati helyemül szolgáló cégre vetítettem rá a szakirodalom által feldolgozott ismereti anyagot, melynek fő témája a vevőkapcsolatok kezelési rendje és ezek informatikai támogatása volt. Az ügyfelek kezelésénél a legfontosabb tudásanyag a kapcsolati marketing, így ennek megismerése tanulságos volt számomra. A partnerek megszerzése és megtartása mellett jelentős még a kapcsolatok rétegeinek megismerése, hatása és pontos elemzése. Erre segítségemre volt a piaci hálózat, a network világának ismerete. Érdekes volt egy hazai kisvállalkozás szempontjából vizsgálni, hiszen még ezen a szinten is rendkívül relevánsak az egymásra gyakorolt hatások. Mindezek vizsgálata elképzelhetetlen egyes modellek, analízisek nélkül, ezért kiválasztottam a KANO-modellt, mellyel kategorizálhattam a cég nyújtotta szolgáltatásokat és vevőik elvárásait. </p> <p>Az egyik legfontosabb informatikai rendszer az ügyfelekhez kapcsolódóan a CRM. Miközben erről gyűjtöttem információt, realizáltam, hogy mennyire hasznos lehet egy ilyen rendszer bármilyen vállalkozás számára. Mivel az IT-PNG-SYSTEM még nem rendelkezik ilyen felülettel, így örömömre szolgálhatott, hogy ennek alkalmazására javaslatot tehettem nekik.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Kano-modell, kapcsolati marketing, network, vállalatigazgatási rendszer |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |