Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása

Grossberger Lisa (2023) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Grossberger Lisa záródolgozat.pdf] PDF
Grossberger Lisa záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of ZÁRÓ DOLGOZATI ÖSSZEFOGLALÁS.pdf] PDF
ZÁRÓ DOLGOZATI ÖSSZEFOGLALÁS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (314kB)
[thumbnail of értékelőlap.pdf] PDF
értékelőlap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Grossberger Lisa.pdf] PDF
Grossberger Lisa.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Szakmai gyakorlatomat 2023.02.01-2023.05.10. között teljesítettem az IT-PNG-SYSTEM Kft-nél. A cég egy informatikai kisvállalkozás, részben ezért választottam ezt a helyet. Érdekelt, hogy egy ilyen vállalkozás hogyan marad fenn egy ilyen telített piacon. Bár rengeteg informatikai vállalkozás van jelen Magyarországon, ez a cég igyekszik olyan szolgáltatást nyújtani, aminek a hozzáadott értéke kiemeli a versenytársak közül.</p> <p>Az IT-PNG-SYSTEM Kft. egy egytulajdonos, magyar magánszemély tulajdonában álló kisvállalkozás. A cég hálózatépítéssel, rendszerüzemeltetéssel, szoftverfejlesztéssel és ezek karbantartásával foglalkozik<a name="_Hlk134044425">. A vállalat keményen dolgozik azon, hogy partnereinek igény esetén teljeskörű informatikai szolgáltatásokat nyújtson, a kényelem és a gyakorlati tapasztalatokból eredő biztonság megfelelő egyensúlyát biztosítva.</a></p> <p>Dolgozatomban a gyakorlati helyemül szolgáló cégre vetítettem rá a szakirodalom által feldolgozott ismereti anyagot, melynek fő témája a vevőkapcsolatok kezelési rendje és ezek informatikai támogatása volt. Az ügyfelek kezelésénél a legfontosabb tudásanyag a kapcsolati marketing, így ennek megismerése tanulságos volt számomra. A partnerek megszerzése és megtartása mellett jelentős még a kapcsolatok rétegeinek megismerése, hatása és pontos elemzése. Erre segítségemre volt a piaci hálózat, a network világának ismerete. Érdekes volt egy hazai kisvállalkozás szempontjából vizsgálni, hiszen még ezen a szinten is rendkívül relevánsak az egymásra gyakorolt hatások. Mindezek vizsgálata elképzelhetetlen egyes modellek, analízisek nélkül, ezért kiválasztottam a KANO-modellt, mellyel kategorizálhattam a cég nyújtotta szolgáltatásokat és vevőik elvárásait. </p> <p>Az egyik legfontosabb informatikai rendszer az ügyfelekhez kapcsolódóan a CRM. Miközben erről gyűjtöttem információt, realizáltam, hogy mennyire hasznos lehet egy ilyen rendszer bármilyen vállalkozás számára. Mivel az IT-PNG-SYSTEM még nem rendelkezik ilyen felülettel, így örömömre szolgálhatott, hogy ennek alkalmazására javaslatot tehettem nekik.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nepp Gábor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, Kano-modell, kapcsolati marketing, network, vállalatigazgatási rendszer
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:33
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet