Grossberger Lisa (2023) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Grossberger Lisa záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
ZÁRÓ DOLGOZATI ÖSSZEFOGLALÁS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (314kB) |
|
PDF
értékelőlap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Grossberger Lisa.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (369kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakmaigyakorlatomat 2023.02.01-2023.05.10. között teljesítettem az IT-PNG-SYSTEMKft-nél. A cég egy informatikai kisvállalkozás, részben ezért választottam ezta helyet. Érdekelt, hogy egy ilyen vállalkozás hogyan marad fenn egy ilyentelített piacon. Bár rengeteg informatikai vállalkozás van jelenMagyarországon, ez a cég igyekszik olyan szolgáltatást nyújtani, aminek ahozzáadott értéke kiemeli a versenytársak közül.Az IT-PNG-SYSTEMKft. egy egytulajdonos, magyar magánszemély tulajdonában álló kisvállalkozás. Acég hálózatépítéssel, rendszerüzemeltetéssel, szoftverfejlesztéssel és ezekkarbantartásával foglalkozik. Avállalat keményen dolgozik azon, hogy partnereinek igény esetén teljeskörűinformatikai szolgáltatásokat nyújtson, a kényelem és a gyakorlatitapasztalatokból eredő biztonság megfelelő egyensúlyát biztosítva.Dolgozatomban a gyakorlati helyemül szolgáló cégre vetítettem rá aszakirodalom által feldolgozott ismereti anyagot, melynek fő témája avevőkapcsolatok kezelési rendje és ezek informatikai támogatása volt. Azügyfelek kezelésénél a legfontosabb tudásanyag a kapcsolati marketing, így ennekmegismerése tanulságos volt számomra. A partnerek megszerzése és megtartásamellett jelentős még a kapcsolatok rétegeinek megismerése, hatása és pontoselemzése. Erre segítségemre volt a piaci hálózat, a network világának ismerete.Érdekes volt egy hazai kisvállalkozás szempontjából vizsgálni, hiszen még ezena szinten is rendkívül relevánsak az egymásra gyakorolt hatások. Mindezekvizsgálata elképzelhetetlen egyes modellek, analízisek nélkül, ezértkiválasztottam a KANO-modellt, mellyel kategorizálhattam a cég nyújtottaszolgáltatásokat és vevőik elvárásait. Az egyik legfontosabb informatikai rendszer az ügyfelekhez kapcsolódóan aCRM. Miközben erről gyűjtöttem információt, realizáltam, hogy mennyire hasznoslehet egy ilyen rendszer bármilyen vállalkozás számára. Mivel az IT-PNG-SYSTEMmég nem rendelkezik ilyen felülettel, így örömömre szolgálhatott, hogy ennekalkalmazására javaslatot tehettem nekik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Kano-modell, kapcsolati marketing, network, vállalatigazgatási rendszer |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |