Kovács Dalma (2023) Hays Hungary marketingeszközeinek és employer branding tevékenységének bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Kovács Dalma_JLOL4Q_záródolgozat és beszámoló_TELJESEN VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2043. Május 07.. Download (1MB) |
|
PDF
Kovács Dalma titkosítási kérelem_JLOL4Q_VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (419kB) |
|
PDF
Záródolgozati összefoglalás_Kovács Dalma_JLOL4Q.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2043. Május 07.. Download (324kB) |
|
PDF
Kovács Dalma.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (133kB) |
|
PDF
Kovács Dalma - Záródolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban általánosságban ejtettem szót a toborzó ügynökségek lehetséges marketingeszközeiről a teljesség igénye nélkül, hiszen külön-külön felölelhetne egy záródolgozatnyi mennyiségű információt az ismertetésük. Célkitűzésemnek azt jelöltem ki, hogy betekintést adjak egy toborzó ügynökség marketingeszközeibe és employer branding tevékenységébe, továbbá ezt kívántam párhuzamba vonni a Hays Hungary tevékenységével. Szemügyre kívántam venni, fenntartható-e mostani piacvezető pozíciója jelenlegi marketing aktivitásával. Azért választottam ezt a témát, mert fontosnak tartottam megvizsgálni a vállalat sikerében meghúzódó marketing és employer branding hátteret.A témakört hagyományos/offline és online terület szerint mutattam be a strukturáltság miatt. Az offline terület kapcsán említést tettem a kiadványokról, reklámról, eseményekről vagy élményekről, belső és külső ajánlási programról, CSR tevékenységről, valamint személyes értékesítésről. Online témakör kapcsán pedig érintettem a webalapú hirdetési eszközök témakörét, mint a weboldal, display hirdetések, szponzoráció, szöveges hirdetések, keresőhirdetések, PR-cikkek, valamint a manapság kulcsfontosságú platformjáról a digitális marketingnek, ami nem más, mint a közösségi média platformok. Kétféle e-mail alapú online marketingeszközről ejtettem szót, az elektronikus direkt levélről, valamint a hírlevelekről. Ha már marketing és toborzó ügynökség, részleteztem a HR és a marketing közös területét, az employer brandinget. Külön szót ejtettem a témakör elemeiről és eszközeiről.A tartalmi részben mindezen információkat vontam párhuzamba a Hays Hungary gyakorlati példáján keresztül, hogy miként jelenik meg ez a cég mindennapjaiban. Hagyományos témakörben (bár ahogy írtam, ezt ma már nehéz szétválasztani egymástól a gyakorlatban) informáltam az olvasót a vállalat Salary Guide Kiadványáról (iparáganként előforduló pozíciók bérszintjeiről ad átfogó tájékoztatást, valamint iparági trendekről számol be) és arról, hogy milyen marketingeszközöket ragad meg a vállalat, hogy ezt minél több személyhez eljuttassa (social media, bemutató rendezvény, személyes értékesítés, stb.).Részleteztem az állásbörzéken való megjelenésünket, megírtam az észrevételeim alapján felmerülő javaslataimat. Ezentúl a vállalat CSR tevékenységét és online jelenlétét vettem górcső alá. A végén pedig kitértem az employer branding tevékenységére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, HR, internetmarketing, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingtevékenység, munkaerő toborzás, Munkáltatói márka, online marketing, szolgáltatásmarketing, toborzás, vállalati marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |