Kralj Alex (2023) Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
marketingkommunikációv4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (762kB) |
|
PDF
osszefoglalo_v1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
|
PDF
ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
|
PDF
kralj_alex_WKO1ZE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (128kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomtémája az online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációsstratégiájában témakörre esett. Azért esett erre a témakörre a választásom,mert azt gondolom, hogy nekünk Z generációs munkavállalóknak tisztában kell lennünkaz online világ adta lehetőségekkel. Az online marketingkommunikáció a miéletünkben jelentős szerepet játszik és feltételezem, hogy ez a jövőben ishasonlóképpen lesz. Az online marketinget kutatásnak sokféle megközelítéselétezik, például a Google talál keresőmotor-optimalizálókat és klasszikus onlinehirdetési lehetőségeket jelent. Egyes internetes magazinok inkább az e-mailmarketinggel és a hírlevél-kezeléssel foglalkoznak, amikor az onlinemarketingről van szó. Ezenkívül az e-marketingnek számos különböző definíciójakering, és még a szakirodalomban sem található egységes kifejezést rá.Ameghatározás ezen problémái mellett az internet a leggyorsabban növekvőmarketing eszköz. Éjjel-nappal új ismeretek keletkeznek az online marketinggelkapcsolatban. A jelenleg vezető vállalatok közül sokan digitális bevándorlók,és még meg kell tanulniuk, hogyan kell kielégíteni a digitális bennszülöttekigényeit. Míg ez a fiatalabb generáció könnyen mozog az interneten, avállalatok gyakran nehezen tudják megszólítani ezt az ügyfélcsoportot a megfelelőcsatornákon keresztül.Afogyasztók mai generációját nem lehet befolyásolni a tömegmédiamanipulációjával. A mai ügyfelek már nem hagyják, hogy az információáradateljusson hozzájuk, ők kiszűrik a számukra releváns tényeket. Az onlinemarketing eszközei lehetőséget kínálnak a vállalatoknak arra, hogy ezeket alényeges részleteket célozzák meg és gyorsanközvetítsék az ügyfél felé. Záródolgozatomnaka célja, hogy betekintést adjak az online marketing kommunikáció témakörébe,valamit egy esettanulmányt végezzek.Különösena kisebb cégek számára jelent nagy lehetőséget az internet és a hozzákapcsolódó online marketing. A vállalatoknak lehetőségük nyílik arra, hogy új,korábban elérhetetlen piacokra törjenek be. Ez növeli a vállalat tudatosságátés növeli az áruk értékesítését. Ezenkívül az E-marketing segítségévelnövelhető az ügyfelek elégedettsége, és az ügyfelek érzelmileg kötődhetnek avállalathoz. Eztazért tartom kiemelendőnek, mert Európában a meglévő vállalkozások 99,8%-a kkv.Ezért különösen fontos, hogy az ilyen típusú vállalatok kutatásokat végezzenekaz online marketing vagy az új média irányában.Jelenmunkám célja, hogy bemutassam a kis- és középvállalkozások lehetőségeit azonline reklámozás területén, és tudományosan és gazdaságilag megalapozottállítások segítségével részletesebben elmagyarázzam azokat. A cél annaktisztázása, hogy milyen modern módszerek állnak a vállalatok rendelkezéséretöbbnyire korlátozott erőforrásaik miatt, és hogyan használhatják ezeket anyereség maximalizálására.Azonline marketing kiterjeszti a marketinget, amint azt az online marketingbemutatott definíciói is mutatják. Az online marketing modern internetestechnológiákat használ a különböző marketing intézkedésekhez. A digitalizációfejlődésének köszönhetően a marketingmenedzserek speciális marketingeszközökkelrendelkeznek marketingstratégiájukhoz. Ily módon releváns adatokhoz jutnak azérintkezési pontok kezeléséhez az adatvédelemnek (GDPR) megfelelően.Továbbáaz online marketing lehetőséget teremt az alacsony költségvetésű vállalatokszámára, hogy megszólítsák célcsoportjukat. Alapvetően számos tervezésilehetősége van az online marketingben, mint például a közösségi médiamarketing, a tartalommarketing vagy az e-mail marketing. Amai marketinges szakembereknek nehéz dolguk van, a fogyasztók mai generációjátnem lehet befolyásolni a tömegmédia manipulációjával. A mai ügyfelek már nemhagyják, hogy az információáradat eljusson hozzájuk, ők kiszűrik a számukrareleváns tényeket, reklámokat, hirdetéseket. Az online marketing eszközeilehetőséget kínálnak a vállalatoknak arra, hogy ezeket a lényeges részleteketcélozzák meg és gyorsan közvetítsék azügyfél felé, viszont nem mindegy, hogy melyik generációs célcsoport kerül afókuszukba. Ebben a modern világban, amiben élünk fontos külön kiemelni agenerációs marketing megközelítésmódot. A vállalatok akkor tudnak sikereseklenni, ha a figyelembe veszik, hogy a különböző generációk milyen marketingeszközökkel érhetőek el.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kis- és középvállalkozások, marketing, marketingkommunikáció, online marketing, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |