Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban

Isaszegi Viktória Börte (2023) Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Isaszegi_Viktória_Börte_X7CRR6.pdf] PDF
Isaszegi_Viktória_Börte_X7CRR6.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Isaszegi_Viktória_Börte.pdf] PDF
BA_O_Isaszegi_Viktória_Börte.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (206kB)
[thumbnail of Isaszegi Viktória Börte.pdf] PDF
Isaszegi Viktória Börte.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)
[thumbnail of BA_B_Isaszegi_Viktória_Börte.pdf] PDF
BA_B_Isaszegi_Viktória_Börte.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Szakdolgozatommal a hazai zenei fesztiválok sikerességének miértjére kerestem a választ. A pár évtizede hatalmas népszerűségnek örvendő ágazat hatalmas vonzást kört hoz létre, így nem csak a fesztivál, de az adott ország gazdaságában is nagy szerepet játszik. A szakdolgozatomban felmérem a külföldön elsajátított trendeket és azok itthoni adaptálását. A folyamatos innovációk, fenntarthatósági újítások mind-mind kiveszik a részüket a kényelmes és biztonságos fesztiválozásból, miközben a vendégélményt sem rontják. Ebből adódóan felmértem egy primer kutatással a fogyasztói elvárásokat és magatartást, melynek eredményét részletesen bemutatom. A szakdolgozatom elején feltett kérdéseimre a kutatásaim végén megkaptam a válaszokat. Legfőbb megállapításom, hogy az emberek a digitalizáció óta nagyobb igényük van az élmények szerzésére, mint tárgyi javakra. Ezeket pedig a fesztiválok teljesmértékben profitálnak.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kisfürjesi Nóra
Belső
egyetemi tanársegéd; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Szabó Donát
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, fesztivál, fesztiválmarketing, hazai gazdaság, innováció és fenntarthatóság, közösségi média, népszerűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:32
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet