Isaszegi Viktória Börte (2023) Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Isaszegi_Viktória_Börte_X7CRR6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Isaszegi_Viktória_Börte.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (206kB) |
|
PDF
Isaszegi Viktória Börte.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
|
PDF
BA_B_Isaszegi_Viktória_Börte.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatommal a hazai zenei fesztiválok sikerességének miértjére kerestem a választ. A pár évtizede hatalmas népszerűségnek örvendő ágazat hatalmas vonzást kört hoz létre, így nem csak a fesztivál, de az adott ország gazdaságában is nagy szerepet játszik. A szakdolgozatomban felmérem a külföldön elsajátított trendeket és azok itthoni adaptálását. A folyamatos innovációk, fenntarthatósági újítások mind-mind kiveszik a részüket a kényelmes és biztonságos fesztiválozásból, miközben a vendégélményt sem rontják. Ebből adódóan felmértem egy primer kutatással a fogyasztói elvárásokat és magatartást, melynek eredményét részletesen bemutatom. A szakdolgozatom elején feltett kérdéseimre a kutatásaim végén megkaptam a válaszokat. Legfőbb megállapításom, hogy az emberek a digitalizáció óta nagyobb igényük van az élmények szerzésére, mint tárgyi javakra. Ezeket pedig a fesztiválok teljesmértékben profitálnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fesztivál, fesztiválmarketing, hazai gazdaság, innováció és fenntarthatóság, közösségi média, népszerűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |