Filep Nóra (2023) Változásmenedzsment marketing eszközei az utazástudományban a szállodák területén a gazdasági befolyások előtt és után. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat-Filep-Nóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
ÖSSZEFOGLALÁS-FILEP NÓRA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (196kB) |
|
PDF
Filep Nóra_szakdolgozat-biralat_Farkas Jácint.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (164kB) |
|
PDF
Filep_Nóra_külső_konzulensi_Fábián Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (213kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatási témám a marketingkommunikációs eszközök változása a szállodák területén az utóbbi évek alatt zajló gazdasági események következtében. Azért választottam ezt a témát, mert megláttam benne az aktualitást, illetve az érdeklődési és a munkaköri tevékenységem végett is érdekeltségemet találtam mind a turizmusban, mind pedig a marketingben. Ezokból kiemelten fontosnak tartottam a dolgozatomban egy olyan vizsgálatot készíteni, amelynek eredményeit kamatoztatni tudom a hétköznapi munkám során. A marketingkommunikációs eszközök témaköre véges terjedelme miatt a vizsgálatom a szállodaiparra, azon belül is a 4 és 5 csillagos szállodákra korlátozódik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gazdasági események, marketing, marketingeszközök, szállodaipar, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |