Magyarországi pénzintézet lakossági kampányfolyamatainak optimalizálása

Kropf Tamás (2023) Magyarországi pénzintézet lakossági kampányfolyamatainak optimalizálása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Kropf_Tamás_HHKAB0.pdf] PDF
Kropf_Tamás_HHKAB0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_kropf_tamás.pdf] PDF
BA_O_kropf_tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (172kB)
[thumbnail of BA_B_kropf_tamás.pdf] PDF
BA_B_kropf_tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (766kB)
[thumbnail of avdhA7-964d465f-3363-449b-8eaa-78b6145e965b.pdf] PDF
avdhA7-964d465f-3363-449b-8eaa-78b6145e965b.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (342kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Szakdolgozatomban bemutatásra kerül egy magyarországi pénzintézet lakossági kampányfolyamatok optimalizálása. A dolgozatom legfontosabb célja, hogy kutatómunkámmal sikeresen hozzájáruljak a jómagam, és munkatársaim által végzett munkafolyamatok optimalizálásához, és segítséget nyújtson&nbsp;a jövőben&nbsp;esetlegesen&nbsp;bekövetkezendő modernizálásban rejlő lehetőségek kiaknázásához.</p><p>A dolgozat első részében bemutatásra kerül a témakör szempontjából releváns elméleti&nbsp;tudásbázis.&nbsp;Részletesen feltárom a folyamatokat érintő adatok fontosságát, a felhasználási&nbsp;lehetőségeket és korlátokat, valamint a jogi környezet is röviden bemutatásra kerül, ami meghatározza, hogyan lehet jogszerűen felhasználni az ügyfelek adatait.</p><p>A dolgozat későbbi részében egy konkrét pénzintézetnél gyakornoki munkakörben&nbsp;szerzett munkatapasztalatomra alapozva feltárom a&nbsp;nem megfelelő hatékonysággal végzett&nbsp;munkafolyamatokat,&nbsp;valamint az azokban rejlő kockázatokat,&nbsp;majd ezekre a folyamatokra megoldási javaslatokat is kínálok.</p><p>Kutatómunkám rávilágított arra, hogy a szakdolgozat készítésének hátteréül szolgáló bank lakossági kampányfolyamatai kiváltásának leghatékonyabb eszköze kétségeket kizáróan egy CRM rendszer lenne. Egy ilyen rendszer a folyamat minden egyes lépésére hatékony megoldást képes kínálni, lefedve ezzel a bank teljes CRM tevékenységét, kezdve a kampánytervezés fázisától egészen a finomhangolásokig.</p><p>Dolgozatom konklúziója, hogy az igények növekedése egy olyan CRM rendszer bevezetését sürgeti, amely nem csak bizonyos feladatok ellátására nyújt hatékony megoldást, hanem teljeskörűen képes kielégíteni a bank megfogalmazott üzleti és technológiai igényeit. A dolgozatomban kiválasztott és elemzett szoftver egy potenciális megoldásnak számít, de nem&nbsp;szeretném kizárni annak lehetőségét, hogy egy másik rendszer jobban illeszkedne&nbsp;a Bank igényeihez, és hatékonyabb megoldásokkal tudna hozzájárulni a vállalat üzleti céljainak megvalósításához. A legfontosabb, hogy az ügyfelekkel való kapcsolattartás rugalmas, és&nbsp;széleskörű megvalósítása emberi kapacitással – mint a legszűkebb rendelkezésre álló erőforrás – nem kivitelezhető, megoldást erre kizárólag egy&nbsp;CRM rendszer képes nyújtani.</p><br><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bácsi Marcell
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Darvas Krisztián Bálint
Belső
óraadó tanár; Gazdaságinformatika Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, marketing-kampány, optimalizálás, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:30
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet