Kropf Tamás (2023) Magyarországi pénzintézet lakossági kampányfolyamatainak optimalizálása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kropf_Tamás_HHKAB0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_kropf_tamás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (172kB) |
|
PDF
BA_B_kropf_tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (766kB) |
|
PDF
avdhA7-964d465f-3363-449b-8eaa-78b6145e965b.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (342kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Szakdolgozatomban bemutatásra kerül egy magyarországi pénzintézet lakossági kampányfolyamatok optimalizálása. A dolgozatom legfontosabb célja, hogy kutatómunkámmal sikeresen hozzájáruljak a jómagam, és munkatársaim által végzett munkafolyamatok optimalizálásához, és segítséget nyújtson a jövőben esetlegesen bekövetkezendő modernizálásban rejlő lehetőségek kiaknázásához.</p><p>A dolgozat első részében bemutatásra kerül a témakör szempontjából releváns elméleti tudásbázis. Részletesen feltárom a folyamatokat érintő adatok fontosságát, a felhasználási lehetőségeket és korlátokat, valamint a jogi környezet is röviden bemutatásra kerül, ami meghatározza, hogyan lehet jogszerűen felhasználni az ügyfelek adatait.</p><p>A dolgozat későbbi részében egy konkrét pénzintézetnél gyakornoki munkakörben szerzett munkatapasztalatomra alapozva feltárom a nem megfelelő hatékonysággal végzett munkafolyamatokat, valamint az azokban rejlő kockázatokat, majd ezekre a folyamatokra megoldási javaslatokat is kínálok.</p><p>Kutatómunkám rávilágított arra, hogy a szakdolgozat készítésének hátteréül szolgáló bank lakossági kampányfolyamatai kiváltásának leghatékonyabb eszköze kétségeket kizáróan egy CRM rendszer lenne. Egy ilyen rendszer a folyamat minden egyes lépésére hatékony megoldást képes kínálni, lefedve ezzel a bank teljes CRM tevékenységét, kezdve a kampánytervezés fázisától egészen a finomhangolásokig.</p><p>Dolgozatom konklúziója, hogy az igények növekedése egy olyan CRM rendszer bevezetését sürgeti, amely nem csak bizonyos feladatok ellátására nyújt hatékony megoldást, hanem teljeskörűen képes kielégíteni a bank megfogalmazott üzleti és technológiai igényeit. A dolgozatomban kiválasztott és elemzett szoftver egy potenciális megoldásnak számít, de nem szeretném kizárni annak lehetőségét, hogy egy másik rendszer jobban illeszkedne a Bank igényeihez, és hatékonyabb megoldásokkal tudna hozzájárulni a vállalat üzleti céljainak megvalósításához. A legfontosabb, hogy az ügyfelekkel való kapcsolattartás rugalmas, és széleskörű megvalósítása emberi kapacitással – mint a legszűkebb rendelkezésre álló erőforrás – nem kivitelezhető, megoldást erre kizárólag egy CRM rendszer képes nyújtani.</p><br><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, marketing-kampány, optimalizálás, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |