Magyarországi pénzintézet lakossági kampányfolyamatainak optimalizálása

Kropf Tamás (2023) Magyarországi pénzintézet lakossági kampányfolyamatainak optimalizálása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Kropf_Tamás_HHKAB0.pdf] PDF
Kropf_Tamás_HHKAB0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_kropf_tamás.pdf] PDF
BA_O_kropf_tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (172kB)
[thumbnail of BA_B_kropf_tamás.pdf] PDF
BA_B_kropf_tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (766kB)
[thumbnail of avdhA7-964d465f-3363-449b-8eaa-78b6145e965b.pdf] PDF
avdhA7-964d465f-3363-449b-8eaa-78b6145e965b.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (342kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban bemutatásra kerül egy magyarországi pénzintézet lakossági kampányfolyamatok optimalizálása. A dolgozatom legfontosabb célja, hogy kutatómunkámmal sikeresen hozzájáruljak a jómagam, és munkatársaim által végzett munkafolyamatok optimalizálásához, és segítséget nyújtsona jövőbenesetlegesenbekövetkezendő modernizálásban rejlő lehetőségek kiaknázásához.A dolgozat első részében bemutatásra kerül a témakör szempontjából releváns elméletitudásbázis.Részletesen feltárom a folyamatokat érintő adatok fontosságát, a felhasználásilehetőségeket és korlátokat, valamint a jogi környezet is röviden bemutatásra kerül, ami meghatározza, hogyan lehet jogszerűen felhasználni az ügyfelek adatait.A dolgozat későbbi részében egy konkrét pénzintézetnél gyakornoki munkakörbenszerzett munkatapasztalatomra alapozva feltárom anem megfelelő hatékonysággal végzettmunkafolyamatokat,valamint az azokban rejlő kockázatokat,majd ezekre a folyamatokra megoldási javaslatokat is kínálok.Kutatómunkám rávilágított arra, hogy a szakdolgozat készítésének hátteréül szolgáló bank lakossági kampányfolyamatai kiváltásának leghatékonyabb eszköze kétségeket kizáróan egy CRM rendszer lenne. Egy ilyen rendszer a folyamat minden egyes lépésére hatékony megoldást képes kínálni, lefedve ezzel a bank teljes CRM tevékenységét, kezdve a kampánytervezés fázisától egészen a finomhangolásokig.Dolgozatom konklúziója, hogy az igények növekedése egy olyan CRM rendszer bevezetését sürgeti, amely nem csak bizonyos feladatok ellátására nyújt hatékony megoldást, hanem teljeskörűen képes kielégíteni a bank megfogalmazott üzleti és technológiai igényeit. A dolgozatomban kiválasztott és elemzett szoftver egy potenciális megoldásnak számít, de nemszeretném kizárni annak lehetőségét, hogy egy másik rendszer jobban illeszkednea Bank igényeihez, és hatékonyabb megoldásokkal tudna hozzájárulni a vállalat üzleti céljainak megvalósításához. A legfontosabb, hogy az ügyfelekkel való kapcsolattartás rugalmas, ésszéleskörű megvalósítása emberi kapacitással – mint a legszűkebb rendelkezésre álló erőforrás – nem kivitelezhető, megoldást erre kizárólag egyCRM rendszer képes nyújtani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, marketing-kampány, optimalizálás, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:30
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet