Jakubek Dániel (2023) Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (284kB) |
|
PDF
Jakubek Dániel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (133kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_birálat_HNCGTH.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (165kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online marketingkommunikáció az utóbbi évtizedben robbanásszerűenfejlődött és egyre több vállalat alkalmazza ezt a stratégiát üzleti célok eléréseérdekében. Az online marketingkommunikáció azonban nem egyszerűen csak onlinehirdetést jelent, hanem sokkal több annál: az ügyfélkapcsolatok kezelésétől aközösségi média kezeléséig, az influenszer marketingtől az automatizált e-mailkampányokig. Az online marketingkommunikáció alkalmazása azonban nem csak egyvállalat sikeres üzleti stratégiájának kulcsfontosságú eleme, hanem elengedhetetlena digitális világban való megmaradáshoz is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, internetmarketing, online marketing, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |