Rendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftvere

Bakonyi Ádám (2023) Rendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftvere. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bakonyi_Adam_T9ZKV7_Zarodolgozat_2023maj.pdf] PDF
Bakonyi_Adam_T9ZKV7_Zarodolgozat_2023maj.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. Május 05..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (753kB)
[thumbnail of zaro_dolgozati_osszefoglalas_2023_foszk.pdf] PDF
zaro_dolgozati_osszefoglalas_2023_foszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. Május 05..

Download (539kB)
[thumbnail of Bírálat_BÁ.pdf] PDF
Bírálat_BÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Bakonyi_Adam.pdf] PDF
Bakonyi_Adam.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (176kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Összegezve a szakmai gyakorlatról írt beszámolóm során leírtam az OTP Bank fejlődésének történetét, ahol megtudtuk, hogy az OTP Magyarország egyik legnagyobb bankja, amely széles termékpalettájának köszönhetően minden ügyfélnek a megfelelő pénzügyi szolgáltatást igyekszik nyújtani. Bemutattam a gazdálkodó intézmény jogi formáját és a szervezeti ábra segítségével a szervezeti egység is részletezésre került. Utána kitértem vállalat informatikai hátterére. A szakmai gyakorlatom során személyesen is találkozhattam az OTP Mobilban dolgozókkal, ahol csapatépítő program keretében meséltek a leírt informatikai megoldásokról, amelyek megkönnyítik a felhasználók mindennapi bankolását. A dolgozat második felében a munkám során azt a 2 feladatot mutattam be, amit a legtöbbet végeztem ezalatt a 14 hét alatt remélve, hogy ezzel mélyebb betekintést kapnak az OTP Bank Külső Értékesítési Főosztályának folyamataiba. A munkavégzés, a bankban töltött idő alatt mindig jó hangulatban telt, mert egy nagyon jó közösséget ismertem meg, akik segítenek és támogatnak nemcsak a munkával kapcsolatos dolgokban, hanem a hétköznapokban is. Záródolgozatom fő témája a rendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftverei volt. A dolgozatban bemutattam, hogy a feldolgozási folyamat közben az igények és a termékek milyen ügymeneten mennek keresztül, valamint azt, hogy a produktum hogyan kerül a fogyasztóhoz, és milyen informatikai megoldások vannak arra, hogy manapság ezeket az eljárásokat gyorsan és zökkenőmentes végezzék az ügyintézők. Az automatikus azonosító egységeken belül kiemeltem a GS1 nevezetű rendszert, valamint annak az egyik legismertebb elemét a vonalkódot. Ezt követően leírtam, hogy egy szerződéskötési folyamat az OTP Bankon belül milyen területeket érint, illetve milyen belső táblázatokat és szoftvereket használunk a személyes adatok és a szerződés rögzítésére. A folyamatot 4 fázisra (A-B-C-D) fázisra szedtem szét. A-Üzleti igényfelmérés; B-Ügyfélazonosítás SNAP rendszerben; C-Fióki szerződéskötés SNAP-en; D-Rögzítés Essentisben - fióki A dolgozat második felében az értékesítés megoldáson belül kitértem az egyes értékesítési formák elméleti hátterére, illetve bemutattam, hogy a Külső Értékesítési Főosztálynak milyen lehetőségei vannak arra, hogy népszerűsítsék szolgáltatásaikat és ezáltal növeljék az értékesítés arányát. A főosztályon legegyszerűbben a Gondoskodó Munkáltatói Program (GMP) és a Kedvezményprogram adta lehetőségekkel tudjuk megoldani az értékesítést. A GMP keretében egy tapasztalt értékesítő kolléga kitelepül a munkáltatóhoz, ahol a program keretében elmondja, hogy mely szolgáltatások pontosan miről szolnak, valamint milyen feltételek mellet lehet igényelni azokat. A kedvezményprogramot az OTP Bank partnercégekkel köti, hogy OTP számlanyitásra és vásárlásra ösztönözze az ügyfeleket. Összességében témámat az OTP Bank által mutattam be. Remélem, hogy dolgozatom részletessége megfelelő és az olvasók számára is oly hasznos ismereteket nyújt, mint amilyeneket készítése során gyűjtöttem én is.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hecker Andrea
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bank, értékesítés, GLS Csomagpont, informatikai háttér, OTP Bank, rendelésfeldolgozás, szerződés, szoftverek, Termináligény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:29
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet