Bakonyi Ádám (2023) Rendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftvere. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Bakonyi_Adam_T9ZKV7_Zarodolgozat_2023maj.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. Május 05.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (753kB) |
|
PDF
zaro_dolgozati_osszefoglalas_2023_foszk.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. Május 05.. Download (539kB) |
|
PDF
Bírálat_BÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Bakonyi_Adam.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">Összegezve a szakmai gyakorlatról írt beszámolóm során leírtam az OTP Bank fejlődésének történetét, ahol megtudtuk, hogy az OTP Magyarország egyik legnagyobb bankja, amely széles termékpalettájának köszönhetően minden ügyfélnek a megfelelő pénzügyi szolgáltatást igyekszik nyújtani. Bemutattam a gazdálkodó intézmény jogi formáját és a szervezeti ábra segítségével a szervezeti egység is részletezésre került. Utána kitértem vállalat informatikai hátterére. A szakmai gyakorlatom során személyesen is találkozhattam az OTP Mobilban dolgozókkal, ahol csapatépítő program keretében meséltek a leírt informatikai megoldásokról, amelyek megkönnyítik a felhasználók mindennapi bankolását. A dolgozat második felében a munkám során azt a 2 feladatot mutattam be, amit a legtöbbet végeztem ezalatt a 14 hét alatt remélve, hogy ezzel mélyebb betekintést kapnak az OTP Bank Külső Értékesítési Főosztályának folyamataiba. A munkavégzés, a bankban töltött idő alatt mindig jó hangulatban telt, mert egy nagyon jó közösséget ismertem meg, akik segítenek és támogatnak nemcsak a munkával kapcsolatos dolgokban, hanem a hétköznapokban is. Záródolgozatom fő témája a rendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftverei volt. A dolgozatban bemutattam, hogy a feldolgozási folyamat közben az igények és a termékek milyen ügymeneten mennek keresztül, valamint azt, hogy a produktum hogyan kerül a fogyasztóhoz, és milyen informatikai megoldások vannak arra, hogy manapság ezeket az eljárásokat gyorsan és zökkenőmentes végezzék az ügyintézők. Az automatikus azonosító egységeken belül kiemeltem a GS1 nevezetű rendszert, valamint annak az egyik legismertebb elemét a vonalkódot. Ezt követően leírtam, hogy egy szerződéskötési folyamat az OTP Bankon belül milyen területeket érint, illetve milyen belső táblázatokat és szoftvereket használunk a személyes adatok és a szerződés rögzítésére. A folyamatot 4 fázisra (A-B-C-D) fázisra szedtem szét. A-Üzleti igényfelmérés; B-Ügyfélazonosítás SNAP rendszerben; C-Fióki szerződéskötés SNAP-en; D-Rögzítés Essentisben - fióki A dolgozat második felében az értékesítés megoldáson belül kitértem az egyes értékesítési formák elméleti hátterére, illetve bemutattam, hogy a Külső Értékesítési Főosztálynak milyen lehetőségei vannak arra, hogy népszerűsítsék szolgáltatásaikat és ezáltal növeljék az értékesítés arányát. A főosztályon legegyszerűbben a Gondoskodó Munkáltatói Program (GMP) és a Kedvezményprogram adta lehetőségekkel tudjuk megoldani az értékesítést. A GMP keretében egy tapasztalt értékesítő kolléga kitelepül a munkáltatóhoz, ahol a program keretében elmondja, hogy mely szolgáltatások pontosan miről szolnak, valamint milyen feltételek mellet lehet igényelni azokat. A kedvezményprogramot az OTP Bank partnercégekkel köti, hogy OTP számlanyitásra és vásárlásra ösztönözze az ügyfeleket. Összességében témámat az OTP Bank által mutattam be. Remélem, hogy dolgozatom részletessége megfelelő és az olvasók számára is oly hasznos ismereteket nyújt, mint amilyeneket készítése során gyűjtöttem én is.<br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, értékesítés, GLS Csomagpont, informatikai háttér, OTP Bank, rendelésfeldolgozás, szerződés, szoftverek, Termináligény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |