Rendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftvere

Bakonyi Ádám (2023) Rendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftvere. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bakonyi_Adam_T9ZKV7_Zarodolgozat_2023maj.pdf] PDF
Bakonyi_Adam_T9ZKV7_Zarodolgozat_2023maj.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. Május 05..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (753kB)
[thumbnail of zaro_dolgozati_osszefoglalas_2023_foszk.pdf] PDF
zaro_dolgozati_osszefoglalas_2023_foszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. Május 05..

Download (539kB)
[thumbnail of Bírálat_BÁ.pdf] PDF
Bírálat_BÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Bakonyi_Adam.pdf] PDF
Bakonyi_Adam.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (176kB)

Absztrakt (kivonat)

Összegezve a szakmai gyakorlatról írt beszámolóm során leírtam az OTP Bank fejlődésénektörténetét, ahol megtudtuk, hogy az OTP Magyarország egyik legnagyobb bankja, amely szélestermékpalettájának köszönhetően minden ügyfélnek a megfelelő pénzügyi szolgáltatástigyekszik nyújtani. Bemutattam a gazdálkodó intézmény jogi formáját és a szervezeti ábrasegítségével a szervezeti egység is részletezésre került. Utána kitértem vállalat informatikaihátterére. A szakmai gyakorlatom során személyesen is találkozhattam az OTP Mobilbandolgozókkal, ahol csapatépítő program keretében meséltek a leírt informatikai megoldásokról,amelyek megkönnyítik a felhasználók mindennapi bankolását. A dolgozat második felében amunkám során azt a 2 feladatot mutattam be, amit a legtöbbet végeztem ezalatt a 14 hét alattremélve, hogy ezzel mélyebb betekintést kapnak az OTP Bank Külső ÉrtékesítésiFőosztályának folyamataiba. A munkavégzés, a bankban töltött idő alatt mindig jó hangulatbantelt, mert egy nagyon jó közösséget ismertem meg, akik segítenek és támogatnak nemcsak amunkával kapcsolatos dolgokban, hanem a hétköznapokban is. Záródolgozatom fő témája arendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftvereivolt. A dolgozatban bemutattam, hogy a feldolgozási folyamat közben az igények és a termékekmilyen ügymeneten mennek keresztül, valamint azt, hogy a produktum hogyan kerül afogyasztóhoz, és milyen informatikai megoldások vannak arra, hogy manapság ezeket azeljárásokat gyorsan és zökkenőmentes végezzék az ügyintézők. Az automatikus azonosítóegységeken belül kiemeltem a GS1 nevezetű rendszert, valamint annak az egyik legismertebbelemét a vonalkódot. Ezt követően leírtam, hogy egy szerződéskötési folyamat az OTP Bankonbelül milyen területeket érint, illetve milyen belső táblázatokat és szoftvereket használunk aszemélyes adatok és a szerződés rögzítésére. A folyamatot 4 fázisra (A-B-C-D) fázisra szedtemszét. A-Üzleti igényfelmérés; B-Ügyfélazonosítás SNAP rendszerben; C-Fióki szerződéskötésSNAP-en; D-Rögzítés Essentisben - fióki A dolgozat második felében az értékesítésmegoldáson belül kitértem az egyes értékesítési formák elméleti hátterére, illetve bemutattam,hogy a Külső Értékesítési Főosztálynak milyen lehetőségei vannak arra, hogy népszerűsítsékszolgáltatásaikat és ezáltal növeljék az értékesítés arányát. A főosztályon legegyszerűbben aGondoskodó Munkáltatói Program (GMP) és a Kedvezményprogram adta lehetőségekkeltudjuk megoldani az értékesítést. A GMP keretében egy tapasztalt értékesítő kolléga kitelepüla munkáltatóhoz, ahol a program keretében elmondja, hogy mely szolgáltatások pontosan mirőlszolnak, valamint milyen feltételek mellet lehet igényelni azokat. A kedvezményprogramot azOTP Bank partnercégekkel köti, hogy OTP számlanyitásra és vásárlásra ösztönözze azügyfeleket. Összességében témámat az OTP Bank által mutattam be. Remélem, hogydolgozatom részletessége megfelelő és az olvasók számára is oly hasznos ismereteket nyújt,mint amilyeneket készítése során gyűjtöttem én is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bank, értékesítés, GLS Csomagpont, informatikai háttér, OTP Bank, rendelésfeldolgozás, szerződés, szoftverek, Termináligény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:29
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet