Bakonyi Ádám (2023) Rendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftvere. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Bakonyi_Adam_T9ZKV7_Zarodolgozat_2023maj.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. Május 05.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (753kB) |
|
PDF
zaro_dolgozati_osszefoglalas_2023_foszk.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. Május 05.. Download (539kB) |
|
PDF
Bírálat_BÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Bakonyi_Adam.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
Absztrakt (kivonat)
Összegezve a szakmai gyakorlatról írt beszámolóm során leírtam az OTP Bank fejlődésénektörténetét, ahol megtudtuk, hogy az OTP Magyarország egyik legnagyobb bankja, amely szélestermékpalettájának köszönhetően minden ügyfélnek a megfelelő pénzügyi szolgáltatástigyekszik nyújtani. Bemutattam a gazdálkodó intézmény jogi formáját és a szervezeti ábrasegítségével a szervezeti egység is részletezésre került. Utána kitértem vállalat informatikaihátterére. A szakmai gyakorlatom során személyesen is találkozhattam az OTP Mobilbandolgozókkal, ahol csapatépítő program keretében meséltek a leírt informatikai megoldásokról,amelyek megkönnyítik a felhasználók mindennapi bankolását. A dolgozat második felében amunkám során azt a 2 feladatot mutattam be, amit a legtöbbet végeztem ezalatt a 14 hét alattremélve, hogy ezzel mélyebb betekintést kapnak az OTP Bank Külső ÉrtékesítésiFőosztályának folyamataiba. A munkavégzés, a bankban töltött idő alatt mindig jó hangulatbantelt, mert egy nagyon jó közösséget ismertem meg, akik segítenek és támogatnak nemcsak amunkával kapcsolatos dolgokban, hanem a hétköznapokban is. Záródolgozatom fő témája arendelés-feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftvereivolt. A dolgozatban bemutattam, hogy a feldolgozási folyamat közben az igények és a termékekmilyen ügymeneten mennek keresztül, valamint azt, hogy a produktum hogyan kerül afogyasztóhoz, és milyen informatikai megoldások vannak arra, hogy manapság ezeket azeljárásokat gyorsan és zökkenőmentes végezzék az ügyintézők. Az automatikus azonosítóegységeken belül kiemeltem a GS1 nevezetű rendszert, valamint annak az egyik legismertebbelemét a vonalkódot. Ezt követően leírtam, hogy egy szerződéskötési folyamat az OTP Bankonbelül milyen területeket érint, illetve milyen belső táblázatokat és szoftvereket használunk aszemélyes adatok és a szerződés rögzítésére. A folyamatot 4 fázisra (A-B-C-D) fázisra szedtemszét. A-Üzleti igényfelmérés; B-Ügyfélazonosítás SNAP rendszerben; C-Fióki szerződéskötésSNAP-en; D-Rögzítés Essentisben - fióki A dolgozat második felében az értékesítésmegoldáson belül kitértem az egyes értékesítési formák elméleti hátterére, illetve bemutattam,hogy a Külső Értékesítési Főosztálynak milyen lehetőségei vannak arra, hogy népszerűsítsékszolgáltatásaikat és ezáltal növeljék az értékesítés arányát. A főosztályon legegyszerűbben aGondoskodó Munkáltatói Program (GMP) és a Kedvezményprogram adta lehetőségekkeltudjuk megoldani az értékesítést. A GMP keretében egy tapasztalt értékesítő kolléga kitelepüla munkáltatóhoz, ahol a program keretében elmondja, hogy mely szolgáltatások pontosan mirőlszolnak, valamint milyen feltételek mellet lehet igényelni azokat. A kedvezményprogramot azOTP Bank partnercégekkel köti, hogy OTP számlanyitásra és vásárlásra ösztönözze azügyfeleket. Összességében témámat az OTP Bank által mutattam be. Remélem, hogydolgozatom részletessége megfelelő és az olvasók számára is oly hasznos ismereteket nyújt,mint amilyeneket készítése során gyűjtöttem én is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, értékesítés, GLS Csomagpont, informatikai háttér, OTP Bank, rendelésfeldolgozás, szerződés, szoftverek, Termináligény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |