Az ügyfélszolgálat digitalizálása: egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára

Lelik Levente Pál (2023) Az ügyfélszolgálat digitalizálása: egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Lelik_Levente_RY169G.pdf] PDF
Lelik_Levente_RY169G.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Lelik_Levente.pdf] PDF
BA_O_Lelik_Levente.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (207kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat.docx (3).pdf] PDF
szakdolgozat-biralat.docx (3).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)
[thumbnail of BA_B_Lelik_Levente.pdf] PDF
BA_B_Lelik_Levente.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A könyvelőirodánál töltött szakmai gyakorlatom alatt rövid időn belül meghatározó élmény letta telefon csengőhangja. A kollégák nem győznek válaszolni a rengeteg kérdésre ésmegkeresésre. Ez értelemszerűen értékes időt vesz el a szakmai feladatoktól. A problémakezelésére egy chatbot létrehozását javasoltam. De megéri pénzt és energiát fektetni ebbe, ahagyományos ügyfélszolgálati megoldásoktól igencsak távol álló irányba? Ebben a döntésbensegíthet egy Proof of Concept verzió. Segítségével viszonylag kicsi ráfordítással, a projektelején megismerhetjük, életképes-e az ötlet. Ennek a létrehozására vállalkoztamszakdolgozatomban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Chatbot, digitalizáció, könyvelőcégek, proof of concept, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:29
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet