Lelik Levente Pál (2023) Az ügyfélszolgálat digitalizálása: egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Lelik_Levente_RY169G.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Lelik_Levente.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (207kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat.docx (3).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
PDF
BA_B_Lelik_Levente.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">A könyvelőirodánál töltött szakmai gyakorlatom alatt rövid időn belül meghatározó élmény lett a telefon csengőhangja. A kollégák nem győznek válaszolni a rengeteg kérdésre és megkeresésre. Ez értelemszerűen értékes időt vesz el a szakmai feladatoktól. A probléma kezelésére egy chatbot létrehozását javasoltam. De megéri pénzt és energiát fektetni ebbe, a hagyományos ügyfélszolgálati megoldásoktól igencsak távol álló irányba? Ebben a döntésben segíthet egy Proof of Concept verzió. Segítségével viszonylag kicsi ráfordítással, a projekt elején megismerhetjük, életképes-e az ötlet. Ennek a létrehozására vállalkoztam szakdolgozatomban.<br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Chatbot, digitalizáció, könyvelőcégek, proof of concept, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |