Csada Nikoletta Alexandra (2023) Az egészségpénztár CRM stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Csada Nikoletta Alexandra_BOQA90.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Csada_Nikoletta_Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (199kB) |
|
PDF
Csada Nikoletta Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (404kB) |
|
PDF
Csada Nikoletta bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (257kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Az általam készített mű a Customer Relationship Management (CRM) témát öleli fel.</p> <p>A CRM téma aktualitást nézve nagy jelentőséggel rendelkezik, mivel manapság már minden olyan vállalkozásnak, amely valamilyen formában értéket teremt ismernie kell azokat a tényezőket, amik által az ügyfelei igényét minél jobban ki tudja elégíteni. </p> <p> A CRM témát elsődlegesen szakirodalmi oldalról dolgoztam fel a témában jártas külföldi és magyar kutatók szemszögéből vizsgálva. Az elméleti részben a CRM definíciók, majd a vállalatok CRM stratégiája, továbbá említésre kerülnek a CRM tevékenységek és a tevékenységekhez nélkülözhetetlen eszközök és technológiák, végül a szakirodalmi rész utolsó egységeiben az ügyfélkapcsolati tölcsér és ciklus kerül bemutatásra.</p> <p> Maga a kutatómunkámat párhuzamosan állítottam össze az elmélettel, valamint a kutatást egy Magyarországon működő egészségpénztár szemszögéből vizsgáltam meg. A kutatásomhoz szükséges adatot kvalitatív kutatás keretében mélyinterjús módszerrel gyűjtöttem össze a pénztárban dolgozó CRM tevékenységekben több éves tapasztalattal rendelkező vezetők kikérdezése által. Legfontosabb kutatási kérdésem az volt, hogy egy egészségpénztár hogyan tudja sikeresen irányítani az CRM tevékenységéhez tartozó folyamatait, továbbá ezek során mely erőséggel vagy gyengeséggel rendelkezik. </p> <p> A kutatás során fény derült a pénztár ügyfélkapcsolati tölcsérében és ciklusában megjelenő legfontosabb elemekre, amely leginkább a célcsoportjának a beazonosítására, kapcsolatba lépési lehetőségeire, kapcsolattartási csatornáira, panaszkezelésére és ügyfélmegtartási stratégiájára összpontosult.</p> <p> A kutatás következtetési részei után javaslatokat fogalmaztam meg azokról a pontokról, amelyről az mélyinterjú alatt kiderült, hogy kevésbé sikeresek a vállalat szempontjából. </p> <p> Végezetül a szakdolgozatommal egy átfogó képet adtam egy Magyarországon működő egészségpénztár ügyfélkapcsolati tölcsérének és ciklusának jellemzőiről. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, kapcsolattartás, ügyfélkapcsolat, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |