Az egészségpénztár CRM stratégiája

Csada Nikoletta Alexandra (2023) Az egészségpénztár CRM stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Csada Nikoletta Alexandra_BOQA90.pdf] PDF
Csada Nikoletta Alexandra_BOQA90.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Csada_Nikoletta_Alexandra.pdf] PDF
BA_O_Csada_Nikoletta_Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (199kB)
[thumbnail of Csada Nikoletta Alexandra.pdf] PDF
Csada Nikoletta Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (404kB)
[thumbnail of Csada Nikoletta bírálat.pdf] PDF
Csada Nikoletta bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (257kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Az általam készített mű a Customer Relationship Management (CRM) témát öleli fel.</p> <p>A CRM téma aktualitást nézve nagy jelentőséggel rendelkezik, mivel manapság már minden olyan vállalkozásnak, amely valamilyen formában értéket teremt ismernie kell azokat a tényezőket, amik által az ügyfelei igényét minél jobban ki tudja elégíteni. </p> <p>&nbsp;&nbsp;A CRM témát elsődlegesen szakirodalmi oldalról dolgoztam fel a témában jártas külföldi és magyar kutatók szemszögéből vizsgálva. Az elméleti részben a CRM definíciók, majd a vállalatok CRM stratégiája, továbbá említésre kerülnek a CRM tevékenységek és a tevékenységekhez nélkülözhetetlen eszközök és technológiák, végül a szakirodalmi rész utolsó egységeiben az ügyfélkapcsolati tölcsér és ciklus kerül bemutatásra.</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Maga a kutatómunkámat párhuzamosan állítottam össze az elmélettel, valamint a kutatást egy Magyarországon működő egészségpénztár szemszögéből vizsgáltam meg. A kutatásomhoz szükséges adatot kvalitatív kutatás keretében mélyinterjús módszerrel gyűjtöttem össze a pénztárban dolgozó CRM tevékenységekben több éves tapasztalattal rendelkező vezetők kikérdezése által. Legfontosabb kutatási kérdésem az volt, hogy egy egészségpénztár hogyan tudja sikeresen irányítani az CRM tevékenységéhez tartozó folyamatait, továbbá ezek során mely erőséggel vagy gyengeséggel rendelkezik. </p> <p>&nbsp;A kutatás során fény derült a pénztár ügyfélkapcsolati tölcsérében és ciklusában megjelenő legfontosabb elemekre, amely leginkább a célcsoportjának a beazonosítására, kapcsolatba lépési lehetőségeire, kapcsolattartási csatornáira, panaszkezelésére és ügyfélmegtartási stratégiájára összpontosult.</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; A kutatás következtetési részei után javaslatokat fogalmaztam meg azokról a pontokról, amelyről az mélyinterjú alatt kiderült, hogy kevésbé sikeresek a vállalat szempontjából. </p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Végezetül a szakdolgozatommal egy átfogó képet adtam egy Magyarországon működő egészségpénztár ügyfélkapcsolati tölcsérének és ciklusának jellemzőiről. </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Reicher Regina Zsuzsánna
Belső
egyetemi docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Tompa Renáta
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, kapcsolattartás, ügyfélkapcsolat, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:27
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet