Csada Nikoletta Alexandra (2023) Az egészségpénztár CRM stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Csada Nikoletta Alexandra_BOQA90.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Csada_Nikoletta_Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (199kB) |
|
PDF
Csada Nikoletta Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (404kB) |
|
PDF
Csada Nikoletta bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (257kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az általam készített mű aCustomer Relationship Management (CRM) témát öleli fel.A CRM téma aktualitást nézve nagyjelentőséggel rendelkezik, mivel manapság már minden olyan vállalkozásnak, amelyvalamilyen formában értéket teremt ismernie kell azokat a tényezőket, amik általaz ügyfelei igényét minél jobban ki tudja elégíteni. A CRMtémát elsődlegesen szakirodalmi oldalról dolgoztam fel a témában jártas külföldiés magyar kutatók szemszögéből vizsgálva. Az elméleti részben a CRM definíciók,majd a vállalatok CRM stratégiája, továbbá említésre kerülnek a CRM tevékenységekés a tevékenységekhez nélkülözhetetlen eszközök és technológiák, végül aszakirodalmi rész utolsó egységeiben az ügyfélkapcsolati tölcsér és cikluskerül bemutatásra.Maga a kutatómunkámat párhuzamosan állítottam össze az elmélettel, valamint a kutatást egy Magyarországon működő egészségpénztár szemszögéből vizsgáltam meg.A kutatásomhoz szükséges adatot kvalitatív kutatás keretében mélyinterjús módszerrelgyűjtöttem össze a pénztárban dolgozó CRM tevékenységekben több évestapasztalattal rendelkező vezetők kikérdezése által. Legfontosabb kutatásikérdésem az volt, hogy egy egészségpénztár hogyan tudja sikeresen irányítani azCRM tevékenységéhez tartozó folyamatait, továbbá ezek során mely erőséggel vagygyengeséggel rendelkezik. A kutatás során fény derült a pénztár ügyfélkapcsolatitölcsérében és ciklusában megjelenő legfontosabb elemekre, amely leginkább acélcsoportjának a beazonosítására, kapcsolatba lépési lehetőségeire, kapcsolattartásicsatornáira, panaszkezelésére és ügyfélmegtartási stratégiájára összpontosult. A kutatás következtetési részei után javaslatokatfogalmaztam meg azokról a pontokról, amelyről az mélyinterjú alatt kiderült, hogykevésbé sikeresek a vállalat szempontjából. Végezetül a szakdolgozatommal egy átfogóképet adtam egy Magyarországon működő egészségpénztár ügyfélkapcsolati tölcsérénekés ciklusának jellemzőiről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, kapcsolattartás, ügyfélkapcsolat, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |