Havas Ottó Roland (2023) Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban - MagNet Bank. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban - MagNet Bank.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozati összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
|
PDF
1oldal.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Havas Ottó Roland.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A Marketingkommunikációs stratégiák - MagNet Bank címűszakdolgozatomban arra igyekszem választ kapni, hogy a bankok, azon belül iskülönösen a MagNet Bank milyen marketingeszközöket használ, illetve, hogy afenntarthatóság mint marketingeszköz az Y generáció körében hatásosnakbizonyul-e. Az előbbi kérdéshez kérdőíves kutatással, illetve a szakirodalomfeltérképezésével próbálok közelebb kerülni. A dolgozatomban különfélemarketingelemzéseket is elvégzek, mint például STEEPLE elemzés vagy a 4P, 7Pmodellre is kitérek. A kutatási eredményeim azt mutatták, hogy igen isérdemes a fenntarhatóságot mint marketingeszközt beépíteni a hitelintézetekmarketingstratégiájába, hiszen az Y generáció nyitott az ilyen jellegűüzenetekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, 7P modell, bank, bankmarketing, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |