Dreisziger Dóra (2023) Képzés, fejlesztés, mentorálás egy munkaerő-közvetítő cég gyakorlatában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Dreisziger_Dóra_MSC_VSZ_Képzés, fejlesztés, mentorálás egy munkaerő-közvetítő cég gyakorlatában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (750kB) |
|
PDF
Összefoglaló_Dreisziger_Dóra_MSC_VSZ_Képzés, fejlesztés, mentorálás egy munkaerő-közvetítő cég gyakorlatában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (190kB) |
|
PDF
VSZ Szakmai összegző kérdés_DD.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (275kB) |
|
PDF
VSZ bírálati lap Dreisziger Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (286kB) |
|
PDF
Dreisziger Dóra_bírálat VSZ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (277kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásomcélja az volt, hogy megvizsgáljam, hogyan hatnak a szervezet által nyújtottképzés és fejlesztési programok a munkavállalók szakmai fejlődésére. Akutatásom fókuszában a munkavállalók képzési igényeit, preferenciáit, valaminta képzési programok hatásait vizsgáltam a munkavégzésre, teljesítményre ésszakmai fejlődésre. A fő kutatási kérdésem mellett a következő kérdésekrekerestem a választ: milyen hatást gyakorolnak a képzések a munkavállalókmunkaerőpiaci értékére, milyen tényezők befolyásolják a munkavállalókszervezeti képzési igényeit, milyen típusú képzési programokat preferálnak amunkavállalók és miért, valamint milyen új készségeket és tudást szereznek amunkavállalók a szervezeti képzés és fejlesztés során? A kutatás során összesen14 interjú kérdést állítottam össze 6 kategória mentén, amelyek a képzésiigényekre, a képzési hatékonyságra, a képzési igények kielégítésére, a képzéseredményességére, a visszajelzésekre és a vezetői támogatásra fókuszáltak. Akutatási módszer 13 személyes interjút foglalt magában, amelyet egy munkaerő-közvetítőcég alkalmazottjaival folytattam. A kutatási eredmények alapjánmegállapítottam, hogy szervezeti képzések hatékonyak a vizsgált munkavállalókszakmai fejlődéséhez és munkaerőpiaci értékének növeléséhez. A személyesképzéseket hatásosabbnak tartják, mint az online képzéseket, valamint a hosszútávú fejlesztéshez a coachingot és mentorprogramokot preferálják. Továbbá, aszakmai képzések javítják a dolgozók hatékonyságát és készségeit, a megszerzettúj tudásuk pedig előnyös lehet a munkakörük és területük ellátásában. A kutatáseredményeit felhasználva a vállalat a munkavállalóit hatékonyabbanfejlesztheti, ami hozzájárulhat a szervezet sikeresebb működéséhez ésversenyképességének növeléséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | coaching, emberi erőforrás, fejlesztés, képzés, mentorálás, tréning |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |