Belső CSR kommunikáció bemutatása a Process Solutions Kft.-n keresztül

Lakó Dóra (2023) Belső CSR kommunikáció bemutatása a Process Solutions Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Lakó_Dóra_DGOKSH.pdf] PDF
Lakó_Dóra_DGOKSH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (955kB)
[thumbnail of BA_O_Lakó_Dóra.pdf] PDF
BA_O_Lakó_Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (205kB)
[thumbnail of Lakó Dóra.pdf] PDF
Lakó Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)
[thumbnail of BA_B_Lakó_Dóra.pdf] PDF
BA_B_Lakó_Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (300kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Az utóbbi években egyre inkább elterjedt a felismerés a vállalati szférában, hogy a társadalmi felelősségvállalás fontos szerepet játszik a vállalatok tevékenységében. A vállalatok felismerték, hogy az üzleti siker mellett figyelembe kell venniük az általuk okozott hatásokat is. Ennek következtében egyre több vállalat vezet be a CSR (Corporate Social Responsibility) stratégiát, amely a környezetvédelmi, társadalmi, etikai és fejlesztési területeket foglalja magában.</p> <p>Szakdolgozatom fókusza a belső CSR kommunikáció, amely a vállalatok munkavállalókhoz kapcsolódó CSR tevékenységeinek hiteles ismertetését jelenti. Belső CSR minden olyan tevékenység, amely magába foglalja a munkavállalók egészségének és biztonságának biztosítását, a munkahelyi etikus magatartás elősegítését, a munka és magánélet egyensúlyának megteremtését, valamint a munkavállalók motiválását és megtartását.</p> <p>A téma iránti érdeklődésem abból a felismerésből adódik, hogy eddigi munkatapasztalatom során, sok esetben nem éreztem megfelelőnek a CSR kommunikációs folyamatokat. Szakdolgozatom során az első munkahelyem a Process Solutions Kft. (PS) belső CSR tevékenységét fogom elemezni. </p> <p>A dolgozat első fejezeteiben bemutatom a CSR fogalmi meghatározását, eszközrendszerét majd ezt magyarországi és nemzetközi oldalról is megvizsgálom. Ezután a CSR és a marketing kapcsolatára is kitérek, hogy tudjam szemléltetni a CSR kommunikációs folyamatait is. Ezt követően a fő témáról, a belső CSR-ről lesz szó. Elsőkörben szakirodalmi bemutatásban majd később a választott cégre vetítve. Bemutatásra kerül még a kutatáshoz alkalmazott minta, a kutatási kérdés és a dolgozat végén összegzés és javaslat is található</p> <p><br></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Géring Zsuzsanna Margit
Belső
tudományos főmunkatárs; Menedzsment Tanszék; PSZK
Sebestyén Richárd
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, CSR, munkavállalói felelősség, munkavállalói részvétel, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:27
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet