Belső CSR kommunikáció bemutatása a Process Solutions Kft.-n keresztül

Lakó Dóra (2023) Belső CSR kommunikáció bemutatása a Process Solutions Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Lakó_Dóra_DGOKSH.pdf] PDF
Lakó_Dóra_DGOKSH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (955kB)
[thumbnail of BA_O_Lakó_Dóra.pdf] PDF
BA_O_Lakó_Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (205kB)
[thumbnail of Lakó Dóra.pdf] PDF
Lakó Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)
[thumbnail of BA_B_Lakó_Dóra.pdf] PDF
BA_B_Lakó_Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (300kB)

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi években egyreinkább elterjedt a felismerés a vállalati szférában, hogy a társadalmifelelősségvállalás fontos szerepet játszik a vállalatok tevékenységében. Avállalatok felismerték, hogy az üzleti siker mellett figyelembe kell venniük azáltaluk okozott hatásokat is. Ennek következtében egyre több vállalat vezet bea CSR (Corporate Social Responsibility) stratégiát, amely a környezetvédelmi,társadalmi, etikai és fejlesztési területeket foglalja magában.Szakdolgozatom fókusza a belsőCSR kommunikáció, amely a vállalatok munkavállalókhoz kapcsolódó CSRtevékenységeinek hiteles ismertetését jelenti. Belső CSR minden olyantevékenység, amely magába foglalja a munkavállalók egészségének ésbiztonságának biztosítását, a munkahelyi etikus magatartás elősegítését, amunka és magánélet egyensúlyának megteremtését, valamint a munkavállalókmotiválását és megtartását.A téma iránti érdeklődésemabból a felismerésből adódik, hogy eddigi munkatapasztalatom során, sok esetbennem éreztem megfelelőnek a CSR kommunikációs folyamatokat. Szakdolgozatom soránaz első munkahelyem a Process Solutions Kft. (PS) belső CSR tevékenységét fogomelemezni. A dolgozat első fejezeteibenbemutatom a CSR fogalmi meghatározását, eszközrendszerét majd ezt magyarországiés nemzetközi oldalról is megvizsgálom. Ezután a CSR és a marketingkapcsolatára is kitérek, hogy tudjam szemléltetni a CSR kommunikációsfolyamatait is. Ezt követően a fő témáról, a belső CSR-ről lesz szó. Elsőkörbenszakirodalmi bemutatásban majd később a választott cégre vetítve. Bemutatásrakerül még a kutatáshoz alkalmazott minta, a kutatási kérdés és a dolgozat végénösszegzés és javaslat is található

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, CSR, munkavállalói felelősség, munkavállalói részvétel, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:27
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet