Home Office vs. irodai munka - Új kihívások a Covid 19 kapcsán az Amrest. Kft. könyvelőjeként

Meiszterits Bianka (2023) Home Office vs. irodai munka - Új kihívások a Covid 19 kapcsán az Amrest. Kft. könyvelőjeként. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Meiszterits Bianka PSZK GM Foszk Záródolgozat1.pdf] PDF
Meiszterits Bianka PSZK GM Foszk Záródolgozat1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Meiszterits Bianka záró dolgozat összefoglalás.pdf] PDF
Meiszterits Bianka záró dolgozat összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (206kB)
[thumbnail of Meiszterits Bianka_FOSZK_bírálat_FLK.pdf] PDF
Meiszterits Bianka_FOSZK_bírálat_FLK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)
[thumbnail of Meiszterits Bianka - bírálat.pdf] PDF
Meiszterits Bianka - bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (801kB)

Absztrakt (kivonat)

<h4 style="text-align:left;"></h4><p><span lang="hu" xml:lang="hu">Dolgozatomban feldolgoztam mindazokat a Covid 19-vel kapcsolatos témákat, melyek érintették az irodai életet. Minden változást, és nehézséget megéltem az Amrest Kft. könyvelőjeként. </span></p> <p><span lang="hu" xml:lang="hu">Írásomban bemutatom a céget, ahol dolgozok már több mint három éve, és ismertetem a jelenlegi feladatkörömöt. A fő téma azonban maga a Home Office, illetve a Home Office összehasonlítása az irodai munkával. Egyik legfontosabb topik, melyet kifejtek, hogy mennyire fontos a megfelelő irodai környezet kialakítása. A dolgozók teljesítményének növelése, vagy fenttartása érdekében egy vállalatnak gondoskodnia kell minden olyan eszközről, mely szükséges a feladatok elvégzéséhez. Ilyen például a megfelelő szék, az asztalok jó elhelyezése, elegendő fényforrás, technikai eszközök biztosítása. </span></p> <p><span lang="hu" xml:lang="hu">Ezzel az egész környezettel és beállítással szemben elemeztem a Home Office-t, mint új munkavégzési formát. Felsoroltam a felmerülő problémákat, és a megoldásokat, melyekkel egyidejűleg kialakult maga a hibrid munkavégzés is. A távmunkában rengeteg probléma felmerülhet, ezek közül is az elsődleges a vállalatok félelme a kontroll elveszítése felől, amely fő oka annak, hogy a járvány előtt nagyon minimális volt azon munkavállalók száma, akik otthonról dolgoztak. Probléma lehet még a kommunikáció csökkenése vagy hiánya a felettesekkel, kollégákkal, technikai jellegű gond vagy mentális probléma. Mindezek megoldásaként érkeztek új erre vonatkozó törvények, szabályozások, illetve kialakult a rendkívül népszerű hibrid munkavégzési rend, mely azt jelenti, hogy a munkavállaló az irodából is és az otthonából is egyaránt végzi feladatait. </span></p> <p><span lang="hu" xml:lang="hu">A vírus elterjedésével rákényszerültünk, hogy megtapasztaljuk a tartós távmunka előnyeit és hátrányait, ezeket össze is szedtem egy SWOT analízis keretein belül, hogy egyértelműen lássuk a pozitív és negatív oldalát is a Home Office-nak. Készítettem kérdőívet is erre vonatkozóan, hogy a dolgozatomban leírt elemzéseket össze tudjam hasonlítani a saját felmérésemmel, és következtetéseket vonhassak le kutatásaim alapján.</span></p><br>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Katona Beatrix
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: AmRest, covid 19, hibrid munkavégzés, home office, iroda
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:27
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet