Meiszterits Bianka (2023) Home Office vs. irodai munka - Új kihívások a Covid 19 kapcsán az Amrest. Kft. könyvelőjeként. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Meiszterits Bianka PSZK GM Foszk Záródolgozat1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Meiszterits Bianka záró dolgozat összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (206kB) |
|
PDF
Meiszterits Bianka_FOSZK_bírálat_FLK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (147kB) |
|
PDF
Meiszterits Bianka - bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (801kB) |
Absztrakt (kivonat)
<h4 style="text-align:left;"></h4><p><span lang="hu" xml:lang="hu">Dolgozatomban feldolgoztam mindazokat a Covid 19-vel kapcsolatos témákat, melyek érintették az irodai életet. Minden változást, és nehézséget megéltem az Amrest Kft. könyvelőjeként. </span></p> <p><span lang="hu" xml:lang="hu">Írásomban bemutatom a céget, ahol dolgozok már több mint három éve, és ismertetem a jelenlegi feladatkörömöt. A fő téma azonban maga a Home Office, illetve a Home Office összehasonlítása az irodai munkával. Egyik legfontosabb topik, melyet kifejtek, hogy mennyire fontos a megfelelő irodai környezet kialakítása. A dolgozók teljesítményének növelése, vagy fenttartása érdekében egy vállalatnak gondoskodnia kell minden olyan eszközről, mely szükséges a feladatok elvégzéséhez. Ilyen például a megfelelő szék, az asztalok jó elhelyezése, elegendő fényforrás, technikai eszközök biztosítása. </span></p> <p><span lang="hu" xml:lang="hu">Ezzel az egész környezettel és beállítással szemben elemeztem a Home Office-t, mint új munkavégzési formát. Felsoroltam a felmerülő problémákat, és a megoldásokat, melyekkel egyidejűleg kialakult maga a hibrid munkavégzés is. A távmunkában rengeteg probléma felmerülhet, ezek közül is az elsődleges a vállalatok félelme a kontroll elveszítése felől, amely fő oka annak, hogy a járvány előtt nagyon minimális volt azon munkavállalók száma, akik otthonról dolgoztak. Probléma lehet még a kommunikáció csökkenése vagy hiánya a felettesekkel, kollégákkal, technikai jellegű gond vagy mentális probléma. Mindezek megoldásaként érkeztek új erre vonatkozó törvények, szabályozások, illetve kialakult a rendkívül népszerű hibrid munkavégzési rend, mely azt jelenti, hogy a munkavállaló az irodából is és az otthonából is egyaránt végzi feladatait. </span></p> <p><span lang="hu" xml:lang="hu">A vírus elterjedésével rákényszerültünk, hogy megtapasztaljuk a tartós távmunka előnyeit és hátrányait, ezeket össze is szedtem egy SWOT analízis keretein belül, hogy egyértelműen lássuk a pozitív és negatív oldalát is a Home Office-nak. Készítettem kérdőívet is erre vonatkozóan, hogy a dolgozatomban leírt elemzéseket össze tudjam hasonlítani a saját felmérésemmel, és következtetéseket vonhassak le kutatásaim alapján.</span></p><br>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | AmRest, covid 19, hibrid munkavégzés, home office, iroda |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |