Home Office vs. irodai munka - Új kihívások a Covid 19 kapcsán az Amrest. Kft. könyvelőjeként

Meiszterits Bianka (2023) Home Office vs. irodai munka - Új kihívások a Covid 19 kapcsán az Amrest. Kft. könyvelőjeként. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Meiszterits Bianka PSZK GM Foszk Záródolgozat1.pdf] PDF
Meiszterits Bianka PSZK GM Foszk Záródolgozat1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Meiszterits Bianka záró dolgozat összefoglalás.pdf] PDF
Meiszterits Bianka záró dolgozat összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (206kB)
[thumbnail of Meiszterits Bianka_FOSZK_bírálat_FLK.pdf] PDF
Meiszterits Bianka_FOSZK_bírálat_FLK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)
[thumbnail of Meiszterits Bianka - bírálat.pdf] PDF
Meiszterits Bianka - bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (801kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban feldolgoztammindazokat a Covid 19-vel kapcsolatos témákat, melyek érintették az irodaiéletet. Minden változást, és nehézséget megéltem az Amrest Kft. könyvelőjeként.Írásombanbemutatom a céget, ahol dolgozok már több mint három éve, és ismertetem ajelenlegi feladatkörömöt. A fő téma azonban maga a Home Office, illetve a HomeOffice összehasonlítása az irodai munkával. Egyik legfontosabb topik, melyetkifejtek, hogy mennyire fontos a megfelelő irodai környezet kialakítása. Adolgozók teljesítményének növelése, vagy fenttartása érdekében egy vállalatnakgondoskodnia kell minden olyan eszközről, mely szükséges a feladatokelvégzéséhez. Ilyen például a megfelelő szék, az asztalok jó elhelyezése,elegendő fényforrás, technikai eszközök biztosítása. Ezzel az egész környezettelés beállítással szemben elemeztem a Home Office-t, mint új munkavégzési formát.Felsoroltam a felmerülő problémákat, és a megoldásokat, melyekkel egyidejűlegkialakult maga a hibrid munkavégzés is. A távmunkában rengeteg problémafelmerülhet, ezek közül is az elsődleges a vállalatok félelme a kontrollelveszítése felől, amely fő oka annak, hogy a járvány előtt nagyon minimálisvolt azon munkavállalók száma, akik otthonról dolgoztak. Probléma lehet még akommunikáció csökkenése vagy hiánya a felettesekkel, kollégákkal, technikaijellegű gond vagy mentális probléma. Mindezek megoldásaként érkeztek új errevonatkozó törvények, szabályozások, illetve kialakult a rendkívül népszerűhibrid munkavégzési rend, mely azt jelenti, hogy a munkavállaló az irodából isés az otthonából is egyaránt végzi feladatait. A víruselterjedésével rákényszerültünk, hogy megtapasztaljuk a tartós távmunkaelőnyeit és hátrányait, ezeket össze is szedtem egy SWOT analízis kereteinbelül, hogy egyértelműen lássuk a pozitív és negatív oldalát is a HomeOffice-nak. Készítettem kérdőívet is erre vonatkozóan, hogy a dolgozatombanleírt elemzéseket össze tudjam hasonlítani a saját felmérésemmel, éskövetkeztetéseket vonhassak le kutatásaim alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: AmRest, covid 19, hibrid munkavégzés, home office, iroda
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:27
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet