Meiszterits Bianka (2023) Home Office vs. irodai munka - Új kihívások a Covid 19 kapcsán az Amrest. Kft. könyvelőjeként. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Meiszterits Bianka PSZK GM Foszk Záródolgozat1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Meiszterits Bianka záró dolgozat összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (206kB) |
|
PDF
Meiszterits Bianka_FOSZK_bírálat_FLK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (147kB) |
|
PDF
Meiszterits Bianka - bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (801kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban feldolgoztammindazokat a Covid 19-vel kapcsolatos témákat, melyek érintették az irodaiéletet. Minden változást, és nehézséget megéltem az Amrest Kft. könyvelőjeként.Írásombanbemutatom a céget, ahol dolgozok már több mint három éve, és ismertetem ajelenlegi feladatkörömöt. A fő téma azonban maga a Home Office, illetve a HomeOffice összehasonlítása az irodai munkával. Egyik legfontosabb topik, melyetkifejtek, hogy mennyire fontos a megfelelő irodai környezet kialakítása. Adolgozók teljesítményének növelése, vagy fenttartása érdekében egy vállalatnakgondoskodnia kell minden olyan eszközről, mely szükséges a feladatokelvégzéséhez. Ilyen például a megfelelő szék, az asztalok jó elhelyezése,elegendő fényforrás, technikai eszközök biztosítása. Ezzel az egész környezettelés beállítással szemben elemeztem a Home Office-t, mint új munkavégzési formát.Felsoroltam a felmerülő problémákat, és a megoldásokat, melyekkel egyidejűlegkialakult maga a hibrid munkavégzés is. A távmunkában rengeteg problémafelmerülhet, ezek közül is az elsődleges a vállalatok félelme a kontrollelveszítése felől, amely fő oka annak, hogy a járvány előtt nagyon minimálisvolt azon munkavállalók száma, akik otthonról dolgoztak. Probléma lehet még akommunikáció csökkenése vagy hiánya a felettesekkel, kollégákkal, technikaijellegű gond vagy mentális probléma. Mindezek megoldásaként érkeztek új errevonatkozó törvények, szabályozások, illetve kialakult a rendkívül népszerűhibrid munkavégzési rend, mely azt jelenti, hogy a munkavállaló az irodából isés az otthonából is egyaránt végzi feladatait. A víruselterjedésével rákényszerültünk, hogy megtapasztaljuk a tartós távmunkaelőnyeit és hátrányait, ezeket össze is szedtem egy SWOT analízis kereteinbelül, hogy egyértelműen lássuk a pozitív és negatív oldalát is a HomeOffice-nak. Készítettem kérdőívet is erre vonatkozóan, hogy a dolgozatombanleírt elemzéseket össze tudjam hasonlítani a saját felmérésemmel, éskövetkeztetéseket vonhassak le kutatásaim alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | AmRest, covid 19, hibrid munkavégzés, home office, iroda |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |