Kohlbauer Fanni (2023) Hogyan változott a zöld kozmetikai termékek iránti kereslet a COVID19 hatására a Budapesten és az agglomerációban élő fiatal felnőtt nők körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kohlbauer Fanni_YNVZOJ_GM_Szolgáltatásmenedzsment.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Kohlbauer_Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (160kB) |
|
PDF
Kohlbauer_Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
Értékelőlap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogyasztóknak –szakdolgozatom esetében a fiatal felnőtt nőknek – nincs elegendő idejük abőrápolással foglalkozni. Szintén jelenlévő probléma – amit az aktuális trendekpróbálnak ma már átformálni – hogy a fogyasztók nem mernek természetes összetevőjű,bio vagy natúrkozmetikumokat használni. Nem tudják ugyanolyan megbízhatóak-e,mint a hagyományosak, és nem csak a vállalatok egyik greenwashing trükkjénekdőlnek-e be. Szakdolgozatomban bemutatásra kerül a kozmetikai piac Magyarországonés világszinten, a kozmetikai piacra ható trendek, a zöld kozmetikum, mint fogalom,és a pandémia kozmetikai piacra gyakorolt hatása. Arra keresem a választ, hogy apandémia alatt hogyan változott a Budapesten és az agglomerációban élő fiatalfelnőtt nők körében a kozmetikai termékek használata.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bio, koronavírus-járvány (COVID-19), kozmetikai piac, szépségipar, vegán, zöld kozmetikum |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:26 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |