Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára

Jung Veronika (2023) Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Jung_Veronika_NV9CP2.pdf] PDF
Jung_Veronika_NV9CP2.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 26..

Download (1MB)
[thumbnail of Jung_Veronika_titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Jung_Veronika_titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (307kB)
[thumbnail of BA_O_Jung_Veronika.pdf] PDF
BA_O_Jung_Veronika.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 26..

Download (243kB)
[thumbnail of Jung Veronika.pdf] PDF
Jung Veronika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (406kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

<pre></pre><p></p><p style="text-align:left;">Szakdolgozatom tárgya a marketingkommunikációs stratégia kialakítása egy valós kisvállalkozás számára. Azért választottam ezt a témát, mert a vállalkozás jelenleg kevés marketingstratégiai módszert alkalmaz. Bízom abban, hogy ez a stratégiaalkotás segíteni fog a vállalat számára a tovább fejlődésben.</p><p style="text-align:left;"> A szakdolgozat célja az is, hogy kutatási kérdésemre választ kapjak, vajon melyek a legmegfelelőbb marketing stratégiák egy kisvállalkozás számára. Igazolni szeretném továbbá azt a hipotézisemet is, miszerint fontos az, hogy a társaság az online térben megjelenjen, és marketing elemek alkalmazásával ismertté és sikeresebbé váljon.<br></p><p></p><p></p><p>Szakirodalmi összefoglaló után a vállalkozás külső környezetét a STEEP-elemzés segítségével, a versenyhelyzetét Porter elmélete alapján, és a SWOT-analízis segítségével a vállalat belső környezetét is tanulmányozom. Végül megvizsgálom a fogyasztói magatartást és a 7P stratégiát. </p><p>Ezután bemutatom a kutatásomat, ami a témához és kutatási kérdésemhez, hipotézisemhez kapcsolódóan, primer kutatásként, kvantitatív, leíró kutatási módszer, kérdőíves megkérdezéssel.<br></p><p>A kérdőívre adott válaszok alapján elkészített korrelációs elemzések, és a válaszok értékei alapján megállapítottam, hogy alátámasztják a hipotézist, és válaszolnak arra is, hogy mely marketing stratégiai elemek fontosak. </p><p>A kutatási eredmények alapján részletes javaslatot dolgoztam ki a társaság számára marketing stratégia követésére. Ezek tartalmazzák az online jelenlét jelentőségét, a közösségi média lehetőségeit, különböző események rendezését, e-mail marketinget, Google Ads lehetőségeit és egyéb marketing eszközök alkalmazását, mint például hírlevél kampányok, az infografikák, videók és az online előadások/konferenciák, ahol a célcsoport számára releváns és hasznos témákról lehet beszélni. </p><br><p></p><br><p></p><br>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Reicher Regina Zsuzsánna
Belső
egyetemi docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Sulák Ádám
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing terv, marketingkommunikáció, marketingkutatás, munkavédelem, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:25
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet