Jung Veronika (2023) Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Jung_Veronika_NV9CP2.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 26.. Download (1MB) |
|
PDF
Jung_Veronika_titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (307kB) |
|
PDF
BA_O_Jung_Veronika.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 26.. Download (243kB) |
|
PDF
Jung Veronika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (406kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom tárgya a marketingkommunikációs stratégia kialakítása egy valóskisvállalkozás számára. Azért választottam ezt a témát, mert a vállalkozás jelenleg kevésmarketingstratégiai módszert alkalmaz. Bízom abban, hogy ez a stratégiaalkotás segíteni fog avállalat számára a tovább fejlődésben.A szakdolgozat célja az is, hogy kutatási kérdésemre választ kapjak, vajon melyek alegmegfelelőbb marketing stratégiák egy kisvállalkozás számára. Igazolni szeretném továbbáazt a hipotézisemet is, miszerint fontos az, hogy a társaság az online térben megjelenjen, ésmarketing elemek alkalmazásával ismertté és sikeresebbé váljon.Szakirodalmi összefoglaló után a vállalkozás külső környezetét a STEEP-elemzés segítségével, a versenyhelyzetétPorter elmélete alapján, és a SWOT-analízis segítségével a vállalat belsőkörnyezetét is tanulmányozom. Végül megvizsgálom a fogyasztói magatartást és a 7P stratégiát. Ezután bemutatom a kutatásomat, ami a témához és kutatási kérdésemhez, hipotézisemhez kapcsolódóan, primer kutatásként,kvantitatív, leíró kutatási módszer, kérdőíves megkérdezéssel.A kérdőívre adott válaszok alapján elkészített korrelációs elemzések, és a válaszok értékeialapján megállapítottam, hogy alátámasztják a hipotézist, és válaszolnak arra is, hogy mely marketing stratégiai elemek fontosak. A kutatási eredmények alapján részletes javaslatot dolgoztam ki a társaság számáramarketing stratégia követésére. Ezek tartalmazzák az online jelenlétjelentőségét, a közösségi média lehetőségeit, különböző események rendezését,e-mail marketinget, Google Ads lehetőségeit ésegyéb marketing eszközök alkalmazását, mint például hírlevél kampányok, az infografikák, videók és az online előadások/konferenciák, ahol a célcsoport számára releváns és hasznos témákról lehet beszélni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing terv, marketingkommunikáció, marketingkutatás, munkavédelem, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:25 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |