Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára

Jung Veronika (2023) Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Jung_Veronika_NV9CP2.pdf] PDF
Jung_Veronika_NV9CP2.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 26..

Download (1MB)
[thumbnail of Jung_Veronika_titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Jung_Veronika_titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (307kB)
[thumbnail of BA_O_Jung_Veronika.pdf] PDF
BA_O_Jung_Veronika.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 26..

Download (243kB)
[thumbnail of Jung Veronika.pdf] PDF
Jung Veronika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (406kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom tárgya a marketingkommunikációs stratégia kialakítása egy valóskisvállalkozás számára. Azért választottam ezt a témát, mert a vállalkozás jelenleg kevésmarketingstratégiai módszert alkalmaz. Bízom abban, hogy ez a stratégiaalkotás segíteni fog avállalat számára a tovább fejlődésben.A szakdolgozat célja az is, hogy kutatási kérdésemre választ kapjak, vajon melyek alegmegfelelőbb marketing stratégiák egy kisvállalkozás számára. Igazolni szeretném továbbáazt a hipotézisemet is, miszerint fontos az, hogy a társaság az online térben megjelenjen, ésmarketing elemek alkalmazásával ismertté és sikeresebbé váljon.Szakirodalmi összefoglaló után a vállalkozás külső környezetét a STEEP-elemzés segítségével, a versenyhelyzetétPorter elmélete alapján, és a SWOT-analízis segítségével a vállalat belsőkörnyezetét is tanulmányozom. Végül megvizsgálom a fogyasztói magatartást és a 7P stratégiát. Ezután bemutatom a kutatásomat, ami a témához és kutatási kérdésemhez, hipotézisemhez kapcsolódóan, primer kutatásként,kvantitatív, leíró kutatási módszer, kérdőíves megkérdezéssel.A kérdőívre adott válaszok alapján elkészített korrelációs elemzések, és a válaszok értékeialapján megállapítottam, hogy alátámasztják a hipotézist, és válaszolnak arra is, hogy mely marketing stratégiai elemek fontosak. A kutatási eredmények alapján részletes javaslatot dolgoztam ki a társaság számáramarketing stratégia követésére. Ezek tartalmazzák az online jelenlétjelentőségét, a közösségi média lehetőségeit, különböző események rendezését,e-mail marketinget, Google Ads lehetőségeit ésegyéb marketing eszközök alkalmazását, mint például hírlevél kampányok, az infografikák, videók és az online előadások/konferenciák, ahol a célcsoport számára releváns és hasznos témákról lehet beszélni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing terv, marketingkommunikáció, marketingkutatás, munkavédelem, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:25
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet