Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról

Horvátits Viktória Johanna (2023) Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Horvátits Viktória Johanna_VLI57S_Záródolgozat.pdf] PDF
Horvátits Viktória Johanna_VLI57S_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (153kB)
[thumbnail of Záródolgozat bírálat.pdf] PDF
Záródolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (984kB)
[thumbnail of Horvátits Viktória.pdf] PDF
Horvátits Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (247kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A modernizáció és digitalizáció korában, a folyamatosan gyorsuló világban az emberek bármiféle információt másodpercek alatt képesek elérni, és ezt már alapvetően el is várják minden szolgáltatótól. Ennek megfelelően az emberek a pénzintézetekkel szemben is támasztják ezt a követelményt, hogy a mindennapi pénzügyeik, tervezett hitelfelvételük, vagy előtakarékossági szándékuk feltételei, költségei és díjai, valamint kitételei bármikor hozzáférhetők és a hétköznapi személy részére könnyen értelmezhetők legyenek.</p> <p>A banki ügyfelek szakszerű tájékoztatásának menete megértése és átlátása érdekében jogi és egyéb irodalmi szempontból vizsgáltam a témakört, valamint személyes tapasztalatokra és észrevételekre is hagyatkoztam.</p> <p>Napjainkban az ügyféltájékoztatás fontosabb, mint eddig bármikor. Elengedhetetlenné vált, hogy a pénzintézetek a kötelező jellegű tájékoztatás mellett személyre szabott ajánlatokat és vonzó konstrukciókat kínáljanak, így elősegítve az új ügyfelek megszerzését egy időben a meglévők megtartásával együtt. Mindezt több platformon kell biztosítaniuk, legyen az online (weboldal, e-mail), mobilfelület, vagy fizikai (bankfiókban kifüggesztve).</p> <p>Ezeket a szempontokat figyelembe véve végeztem el a záródolgozatom hipotéziseinek felállítását, vizsgálatát és szakmai értékelését primer és szekunder kutatásokkal alátámasztva. A felvetéseimhez a K&amp;H Bank Zrt. ügyféltájékoztatási rendszereit és módszerét figyeltem meg. Összességében elmondható, hogy a lehetőségekhez mérten a bankok igyekeznek kiszolgálni a folyamatosan változó és növekvő ügyféligényeket, viszont ezt kénytelenek agilisan kezelni, és frekventált korszerűsítéssel követni a dinamikusan fejlődő elvárásokat.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügy Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

pénzügy és számvitel

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Farkas Gábor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bankhitel(ek), banki szolgáltatás(ok), banki tevékenységek, banki ügyfél, tájékozódási fórumok, tájékoztatási rendszerek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:25
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet