Horvátits Viktória Johanna (2023) Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Horvátits Viktória Johanna_VLI57S_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (153kB) |
|
PDF
Záródolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (984kB) |
|
PDF
Horvátits Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (247kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A modernizáció és digitalizáció korában, a folyamatosan gyorsuló világban az emberek bármiféle információt másodpercek alatt képesek elérni, és ezt már alapvetően el is várják minden szolgáltatótól. Ennek megfelelően az emberek a pénzintézetekkel szemben is támasztják ezt a követelményt, hogy a mindennapi pénzügyeik, tervezett hitelfelvételük, vagy előtakarékossági szándékuk feltételei, költségei és díjai, valamint kitételei bármikor hozzáférhetők és a hétköznapi személy részére könnyen értelmezhetők legyenek.</p> <p>A banki ügyfelek szakszerű tájékoztatásának menete megértése és átlátása érdekében jogi és egyéb irodalmi szempontból vizsgáltam a témakört, valamint személyes tapasztalatokra és észrevételekre is hagyatkoztam.</p> <p>Napjainkban az ügyféltájékoztatás fontosabb, mint eddig bármikor. Elengedhetetlenné vált, hogy a pénzintézetek a kötelező jellegű tájékoztatás mellett személyre szabott ajánlatokat és vonzó konstrukciókat kínáljanak, így elősegítve az új ügyfelek megszerzését egy időben a meglévők megtartásával együtt. Mindezt több platformon kell biztosítaniuk, legyen az online (weboldal, e-mail), mobilfelület, vagy fizikai (bankfiókban kifüggesztve).</p> <p>Ezeket a szempontokat figyelembe véve végeztem el a záródolgozatom hipotéziseinek felállítását, vizsgálatát és szakmai értékelését primer és szekunder kutatásokkal alátámasztva. A felvetéseimhez a K&H Bank Zrt. ügyféltájékoztatási rendszereit és módszerét figyeltem meg. Összességében elmondható, hogy a lehetőségekhez mérten a bankok igyekeznek kiszolgálni a folyamatosan változó és növekvő ügyféligényeket, viszont ezt kénytelenek agilisan kezelni, és frekventált korszerűsítéssel követni a dinamikusan fejlődő elvárásokat.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügy Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bankhitel(ek), banki szolgáltatás(ok), banki tevékenységek, banki ügyfél, tájékozódási fórumok, tájékoztatási rendszerek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 09:25 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 09:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |