Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról

Horvátits Viktória Johanna (2023) Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Horvátits Viktória Johanna_VLI57S_Záródolgozat.pdf] PDF
Horvátits Viktória Johanna_VLI57S_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (153kB)
[thumbnail of Záródolgozat bírálat.pdf] PDF
Záródolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (984kB)
[thumbnail of Horvátits Viktória.pdf] PDF
Horvátits Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (247kB)

Absztrakt (kivonat)

A modernizáció és digitalizáció korában, a folyamatosan gyorsuló világbanaz emberek bármiféle információt másodpercek alatt képesek elérni, és ezt máralapvetően el is várják minden szolgáltatótól. Ennek megfelelően az emberek apénzintézetekkel szemben is támasztják ezt a követelményt, hogy a mindennapipénzügyeik, tervezett hitelfelvételük, vagy előtakarékossági szándékukfeltételei, költségei és díjai, valamint kitételei bármikor hozzáférhetők és ahétköznapi személy részére könnyen értelmezhetők legyenek.A banki ügyfelek szakszerű tájékoztatásának menete megértése és átlátásaérdekében jogi és egyéb irodalmi szempontból vizsgáltam a témakört, valamintszemélyes tapasztalatokra és észrevételekre is hagyatkoztam.Napjainkban az ügyféltájékoztatás fontosabb, mint eddig bármikor.Elengedhetetlenné vált, hogy a pénzintézetek a kötelező jellegű tájékoztatásmellett személyre szabott ajánlatokat és vonzó konstrukciókat kínáljanak, ígyelősegítve az új ügyfelek megszerzését egy időben a meglévők megtartásávalegyütt. Mindezt több platformon kell biztosítaniuk, legyen az online (weboldal,e-mail), mobilfelület, vagy fizikai (bankfiókban kifüggesztve).Ezeket a szempontokat figyelembe véve végeztem el a záródolgozatomhipotéziseinek felállítását, vizsgálatát és szakmai értékelését primer ésszekunder kutatásokkal alátámasztva. A felvetéseimhez a K&H Bank Zrt.ügyféltájékoztatási rendszereit és módszerét figyeltem meg. Összességébenelmondható, hogy a lehetőségekhez mérten a bankok igyekeznek kiszolgálni afolyamatosan változó és növekvő ügyféligényeket, viszont ezt kénytelenekagilisan kezelni, és frekventált korszerűsítéssel követni a dinamikusan fejlődőelvárásokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügy Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

pénzügy és számvitel

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bankhitel(ek), banki szolgáltatás(ok), banki tevékenységek, banki ügyfél, tájékozódási fórumok, tájékoztatási rendszerek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:25
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet