Fogyasztóvédelem a kereskedelmi szálláshelyeken A szállodák minőségbiztosítási rendszerei és a hibás teljesítésből adódó problémák kezelése

Antal Dóra (2014) Fogyasztóvédelem a kereskedelmi szálláshelyeken A szállodák minőségbiztosítási rendszerei és a hibás teljesítésből adódó problémák kezelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Antal Dóra.pdf] PDF
Antal Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (663kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztóvédelem, Szálláshely szolgáltatás, turizmus, Minőségbiztosítás, szállodai, Menedzsment, panasz-szituáció, Panaszkezelés, gyakorlatban
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 16. 13:55
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 04. 12:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet