A magyarországi beutazó turizmusban nagy fejlődési potenciállal jellemezhető küldő piac, Izrael vizsgálata, lehetséges marketing stratégiák kialakítása

Chrabák Vivien (2014) A magyarországi beutazó turizmusban nagy fejlődési potenciállal jellemezhető küldő piac, Izrael vizsgálata, lehetséges marketing stratégiák kialakítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Chrabák Vivien.pdf] PDF
Chrabák Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Turizmus, magyar, Utazási szokás, Beutazó turizmus, Izrael, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 08. 14:15
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 04. 12:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet